vrijdag 10 augustus 2012

Voor de echte man ;)


Vandaag nog even een echt mannenkaartje. Nu vind ik dat en met mij velen zo ongeveer de moeilijkste kaartjes die er zijn. Maar ik vind deze wel erg leuk geworden. Helaas heb ik niet zo'n Handige Harrie in de buurt.

Morgen hoop ik weer wat meer te kunnen plaatsen, had het de afgelopen dagen iets te druk met mijn werk en visite. Nu lekker weekend en genieten van het mooie weer. De ideeen zijn er al, nu nog de tijd om het uit te voeren. Zoals Nicole vandaag al in haar eigen blog verwoorde, zaten er maar meer dan 24 uur in 1 dag.

Het papier is van Maja design, het plaatje uit een 3d boek en het labeltje is van Romak. Alvast een fijn weeken en tot snel.

Liefs Sabine

2 opmerkingen:

  1. Hallo Sabine ,ik typ net aan een volger van mij en ik van haar uiteraard dat het echt moeilijk is om een mannenkaart in elkaar te knutselen,deze kaart is prachtig ook het papier ziet er heel mooi uit.Ja meisje ik zou ook wel 40 uur in een dag willen maar ja morgen is er weer een dag
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super! Wat een leuk plaatje. Zeer geslaagd hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen