woensdag 15 augustus 2012

Weinig inspiratie

Ik zal echt niet snel klagen, en ik ben gek op mooi weer maar dit benauwde trek ik echt niet. Mijn lichaam vind het niet fijn en ook mijn inspiratie is ver te zoeken. Met een beetje geluk gaat het vanacht flink regenen en koelt het weer een beetje af en vind ik mijn inspiratie ook weer terug. Ben wel met diverse projectjes bezig maar die kan ik nog niet laten zien, want ze zijn of nog niet af of nog niet gegeven aan degene voor wie het bedoelt is.


Ondanks alles heb ik toch nog 2 kaartjes voor jullie.

Als eerste een kaartje om iemand te feliciteren  met zijn rijbewijs,denk 1 van mijn laatste FF-plaatjes uit mijn knipbak, dus dat gaat de goede kant op.  Ook hier weer een restje papier van Maja. De tekst komt uit een hobbykaart, die hier ook in grote hoeveelheden aanwezig zijn, maar voorlopig mogen die best mooi blijven staan.

Ook heb ik mijn eerste kerstkaartje gemaakt.Ik vond nog een stukje vellum van Eline van een aantal jaar geleden en ik heb dus eerst de kerstboom uitgesneden, toen het vellum erachter met wit papier en toen alles gemat op groen papier.

Ook dit plaatje is van Eline en is van 2 jaar geleden denk ik. Maar het blijven schattige plaatjes. Het begin van de kerstkaarten is er in ieder geval.
Ik wens jullie een fijne avond.

Liefs Sabine

2 opmerkingen:

  1. Met dit benauwde weer heb ik ook weinig inspiratie, ik wil van alles maar ik doe niets.
    Je kaartjes zien er prachtig uit, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet de enigste hoor Sabine ik ben net een dweil zo ben ik aan het transpireren van mij mag het gaan vriezen ik kan er echt niet tegen, bah die vieze hitte en ik doe ook niet veel zeg maar gerust niets.Jou kaarten zijn in ieder geval weer héél goed gelukt hoor, ze zijn prachtig
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen