woensdag 26 september 2012

Een setje verhuiskaarten enzo

Zo ik lig weer lekker lang uit op de bank na een dag werken. Ik had nog 2 verhuiskaarten liggen die jullie nog niet gezien hadden.

Momenteel niet echt veel hobby-zin. Zit momenteel niet lekker in mijn vel, dus ook eigenlijk geen inspiratie. Ach dat zal vanzelf wel weer komen en ik heb gelukkig nog wat kaartjes die jullie nog niet gezien hebben,dus kan gelukkig wel een blog-postje schrijven. Ik zag tot mijn verassing dat ik er steeds meer volgers bij krijg. Wat ontzettend leuk. Kan niet vaak genoeg zeggen dat ik alle reactie's met veel plezier lees.

Zo genoeg gebabbeld, door naar de kaartjes.
Dit kaartje zag ik in een andere vorm bij Sanne
En ik vond hem zo leuk dat ik hem schaamteloos heb gelift. En niet 1 keer maar gewoon 2 keer.
Ik vond het weer de ideale manier om van mijn restjes af te komen. Hebben jullie dat ook, dat je het papier zo mooi vind, je het zonde vind om er ook maar een snipper van weg te gooien?Zo heb ik dus een hele rits van het mooie Maja Papier. Ondertussen heb ik het blokje al voor de 2e keer gekocht. Ik gebruik het veel voor mannenkaarten.

Ik zag dat er 2 nieuwe blokjes uitkomen, 1 met wat oudere serie's papier en een nieuwe kerst serie. Ik ga dus hard sparen om ze toch te kunnen halen.

Ook wil ik jullie wijzen op een leuke kerstswap bij Valerie
Het blijft toch leuk om iets te maken voor elkaar. Ik heb mezelf in ieder geval opgegeven. Ik wens jullie een fijne avond. Ga ik er ook nog iets van proberen te maken ;)

Liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Je hebt groot gelijk Sabine dat je je rest papier op deze manier gebruikt,het Maja papier,trouwens al het papier wat je over hebt is zonde om weg te gooien. Je hebt twee mooie verhuis kaarten gemaakt
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine ,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog , volgens mij had ik je nog niet eerder gezien , dus toch maar even kijken van welke blog jij komt .

    En ik zie dat je creatief bent , dat is niet mijn sterkste punt, vind het altijd knap als je zulke mooie kaarten kunt maken.

    Jammer dat je niet zo lekker in je vel zit , hopelijk komt het snel weer goed .

    In elk geval een fijne dag gewenst.

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele goede en leuke manier om van je restjes af te komen inderdaad. Van mooi papier neem ik ook maar moeilijk afscheid van de restjes! Je hebt twee hele leuke kaarten gemaakt. Een vorm uitsnijden en er strookjes (of washi-tape!!) onder doen staat ook nog op mijn to-do-list, het geeft een heel leuk resultaat. Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel! Nieuwe volgers verwelkomen is in ieder geval een klein opkikkertje voor je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik gooi nooit restjes weg, kan alles gebruiken. Voor leuke kaartjes zoals deze bijvoorbeeld, erg goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen