dinsdag 23 oktober 2012

Nog een challenge

Ik zag vandaag dat ik mijn kaartje nog niet heb ingestuurd voor de challenge bij ge-we hobby
Nu was de opdracht een kerstkaartje maken. Nu had ik natuurlijk beide challenges kunnen combineren, maar ik vind het leuker als ik mee doe met een challenge, er ook speciaal een kaartje voor te maken.

Het papier is van het nieuwe blokje van Maja. Het is echt super mooi papier. Het plaatje zelf weet ik eigenlijk niet, maar zou goed van Pion kunnen zijn. Het kerstroosje is gemaakt met een mal van Marianne. Ik vind het een erg mooi kaartje geworden, en zo langzamerhand zie ik ook dat mijn kaartjes toch wat veranderen. Erg leuk om te zien dat ik nog meer geinspireerd raak door alle blogs die ik zie.
Wat had ik trouwens ontzettend veel lieve reactie op mijn vorige kaartje. Dank jullie wel.
Ik ga nog even met mijn tv stoeien want mijn media box is kapot en ik kan nu dus in mijn woonkamer geen tv kijken. Hoop dat ik de kabels even doorverbonden krijg. Helaas nu wel de CSI en bones die ik gisteren had opgenomen kwijt geraakt. Maar ach, als dat het ergste is zal de rest van de week wel meevallen.
Fijne avond,
liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Owww... wat is deze mooi!!! Warm van kleur en zo'n prachtig nostalgisch plaatje doet het altijd erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje is wel heel speciaal,
    helemaal mijn stijl.
    Ik vind het iets vintage hebben.
    Mooi gedaan, jij problemen met je tv en
    ik heb daarjuist de aardappelen laten aanbranden.
    Gelukkig was ik er op tijd bij!!
    Nog een fijne avond,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit geworden, Sabine! Ik ben nog helemaal niet bezig met kerst, maar er wordt al op steeds meer blogs over gesproken.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. at een mooi kaartje is het geworden zeg ,hoop dat het lukt met je box van je tv veel geluk ermee hahahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,

    deze kaart is weer heel erg mooi geworden, prachtig papier en plaatje..mijn complimenten..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Heel nostalgisch. Ik vind hem mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het papier van Maja is ook zo mooi,je kaart is prachtig, lief meisje één keertje je serie missen is toch niet zo erg, je weet het kabeltjes die het niet doen bah, maar je kaart is een beauty.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sabine,
    Deze is heel mooi, met dat verrukkelijke nostalgische plaatje er op. Je hebt duidelijk veel plezier in het maken van kaarten want ze zijn stuk voor stuk heel mooi.
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en een beetje nostalgisch kaartje, echt een kerstsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen