donderdag 29 november 2012

Bijna klaar...

Ik ben bijna klaar met mijn kerstkaartjes. Op drie na zijn ze allemaal gemaakt en geschreven. Ik merk ook dat ik het even niet meer zo leuk vind om kerstkaarten te maken.
Hebben jullie dat nou ook?
Nu weet ik dat dat bij mij in januari meestal wel weer goed komt, want dat krijg ik altijd alle oude kerstkaarten van iedereen en dan komt de inspiratie vanzelf wel weer.


Dit is een wat makkelijker kaartje, ik heb zoiets ook al een paar keer gemaakt met vlinders of bloemen, dus waarom niet met kerstrozen?

Ook deze is makkelijk te maken, ik heb de kerstboom uitgesneden en het pas-partout beplakt met ander papier dan de zijkanten.


Mijn collega is gek op Mickey Mouse dus voor haar maak ik altijd een paar Mickey kerstkaarten. Zij blij met de kaart en ik blij met de verkoop.

Op het millies forum hebben we momenteel een kerst kaartjes marathon, en deze heb ik daarvan gelift. Het dorpje had ik niet zelf, maar Dithny was zo lief om er een paar naar mij op te sturen.

Nou de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze, dus ik kom van de week waarschijnlijk nog wel even terug met de laatste kerstkaartjes. En dan kan ik de boom gaan opzetten.

Kreeg gisteren van een vriendin zo'n leuke krans in een hartvorm. Ook voor de kerst, maar ik kon het niet laten om die alvast op te hangen.

Het licht is een beetje geel, maar dat komt omdat hij in mijn hal hangt en het hier momenteel erg somber is. Vind je hem niet geweldig?

Tot van de week, liefs Sabine




3 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Jij schiet al lekker op, weer leuke kaartjes gemaakt en..je krans ziet er ook prachtig uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten blijven gewoon prachtig en je krans maakt het gezellig!
    Liefs en nog een fijne avond, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al lekker vlot Sabine met je kerstkaarten, super voor je, ik maak ze gewoon door en dan zie ik wel hoe ver ik kom.
    Maar ze zijn weer héél leuk, wat ben je verwend met die hartvormige krans, het is altijd leuk om iets te krijgen.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen