maandag 3 december 2012

Al een klein beetje kerst in huis

Overal op de blogs zie je kleine stukjes kerst decoratie verschijnen, en ook ik kon het niet laten om alvast wat dingen neer te zetten. Heb al een grote kerstster in huis gehaald en ook 2 kleintjes staan hier al prachtig rood te zijn.



 Ik kocht bij de action van die leuke rode waxine lichtjes houders, daar pasten precies de kleine kerststerren in. Ook de lichtjes eromheen komen daar vandaan. De rommel in de kast moet je maar niet op letten, zag ik ook pas net dat ik dat beter even had kunnen weg halen. Maar ja zaterdag scheen het zonnetje even en dat maakt toch net wat leuker foto's.

 Bij Lia van House of seasons kocht ik 2 van die leuke bakblikjes-dingen. Daar heb ik wat dennenappels in gedaan en van die grote waxine lichtjes. Er naast staan nog 2 superschattige versierde kaarsjes. Ook bij haar vandaan. Mijn hyacint mocht eindelijk uit de kast, hihi, maar er gebeurt nog niet heel erg veel. Als ik met mijn neus boven het glaasje hang, zie ik een heel klein puntje maar dat is nog niet veel om op de foto te zetten.


Ook mijn keuken moet er al een beetje aan geloven. Deze 2 stoffen sterretjes vond ik in mijn hobby bakje, en ik heb ze met een stukje keukentouw aan mijn kan gebonden. Staat zo gezellig.


Ook op de afzuigkap al de eerste kerstballen neergezet. Zat er in dit bakje eerst schelpen, toen herfstdecoratie. Nu heb ik hem gevuld met kleine kerstballetjes. Ondertussen staan er alweer 2 extra lichtjes naast, met gewone waxine lichtjes. Dat glinstert zo leuk s'avonds door de ballen.
Morgen mijn eerste afspraak bij de revalidatie arts. Dus ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg. En dan woensdag of donderdag de kerstboom opzetten. Dan kan ook mijn nieuwe krans op tafel, en ben ik erg benieuwd of ik genoeg ballen heb gekocht om mijn boom mee te versieren.

Fijne avond, liefs Sabine



5 opmerkingen:

  1. Ohhh....dat ziet er al gezellig uit bij je Sabine. Heerlijk hè alles opsieren voor de Kerst.
    Sterkte morgen bij de revalidatiearts, hopelijk wordt je iets wijzer.
    Groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Dat ziet er heel gezellie uit..ik vind je afzuigkap ook wel leuk met de kerstballen en de lichtjes..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOH het begint er al helemaal op te lijken Sabine!! Ook hier vandaag een grote kerstster in een rode pot in de kamer gezet maar verder ben ik nog niet gekomen!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig. Leuk heb die voorbereidingen voor kerst. Krijg er ook steeds meer zin in! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid zie je al bij jouw Sabine, ik ben zo sterk om even te wachten tot de Sint het land uit is.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen