zondag 9 december 2012

Allemaal cadeautjes...

Zo ik heb eindelijk tijd om mijn gekregen swap te laten zien van Martine. Zo leuk om een cadeautje te krijgen.
Allereerst zaten er superschattige gehaakt sneeuwvlokjes in.

Allemaal verschillende en zo knap gemaakt. Ook zat er een superschattig gestempeld zakje in, met wat lekkers. Dat zit er niet meer in hoor,die heb ik lekker opgesnoept bij een kopje thee.


Is hij niet enig? Ik vond het zo lief. Ik heb me dan ook meteen weer opgegeven voor de februari swap bij Valerie. Zeg nou zelf wij vinden het toch allemaal leuk om iets in de brievenbus te vinden.

Ook vond ik van de week 2 superlieve kaarten in mijn brievenbus van hobby maatjes. Heel lief als iemand je een kaartje stuurt om je een hart onder de riem te steken.


Heel mooi gestempeld, en deze hangt dan ook aan mijn memobord te pronken.

De andere die ik kreeg was ook al zo mooi gemaakt.

Echt een zonnestraaltje dus in moeilijke tijden.
En wat zie ik net op mijn facebook pagina. Dat ik nog meer leuks krijg. Ik heb het kerstpakket gewonnen van Styling en trends

Nou als dat geen goed begin van de week is, dan weet ik het ook niet meer.
Ben benieuwd wat voor moois er allemaal in zit als hij hier afgeleverd wordt.
Morgen begint het revalidatie traject, dus misschien ben ik even wat minder vaak op alle blogs te vinden. Maar ik hoop dat ik daar toch wel de tijd voor blijf krijgen. Vind het veel te leuk om alle reacties te lezen en te geven. Fijne zondag nog, liefs Sabine




9 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Wat ben jij lekker verwend zeg, leuke spulletjes heb je gekregen van Martine..2 hele lieve kaartjes en nog een candy gewonnen...wow... jouw dag kan niet meer stuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, fijn hoor dat je nu deze dingen in je bus vindt, sterken je ven in een lastige tijd. Ook je gewonnen prijs is fijn! Mooie boom heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerst swap heb je gekregen!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je lekker verwend met deze prachtige spulletjes, sterkte de komende tijd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je zo verwend bent en in de prijzne valt Sabine, geniet er maar van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent heerlijk verwend Sabine, altijd leuk in moeilijke tijden.
    je weet het gezegde hè. Achter de wolken schijnt altijd de zon.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kadootjes Sabine en ohhh...die sneeuwvlokjes wat mooi gemaakt.
    Zulke warme gebaren doen je toch goed. Sterkte van de week met het revalidatieproces.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kadootjes en kaartjes heb je gekregen Sabine, leuk!
    Sterkte met de revalidatie.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een "helemaal" goed bij jou passende, lieve swap kadootjes heb je gekregen...en oh, oh...meteen al het lekkers uit het zakje opgegeten...ha,ha!
    Zo fijn om iets leuks te ontvangen...zeker als het allemaal niet helemaal mee zit, en je een beetje moedeloos dreigt te worden!
    Ik weet hoe dat voelt hoor! moet deze week voor een second opinion naar een andere orthopeed, dat heeft mijn eigen orthopeed zelf geregeld, het wil met mijn voet ook niet echt, en ben tot nu toe helemaal 'niets' opgeschoten met de operatie?
    Ik wens jou heel veel sterkte...en vooral "vooruit"gang in het revalidatie trajekt...houd de moed erin hoor meissie!!!

    Een gezellige maandag...en lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen