dinsdag 22 januari 2013

Hoera!

Ik heb vandaag maar 1 kaartje voor jullie, want het weer zorgt ervoor dat ik geen nieuwe spullen kan halen. Sommige dingen zijn echt op en ik heb wel wat dingen gemaakt,maar die kan ik jullie nog niet laten zien. Helaas is het hier nog steeds glad en vol met sneeuw.

Vanmorgen heel voorzichtig naar de tramhalte gelopen, maar ik kon niet over de stoep dus ben gewoon over de rijbaan gelopen met mijn krukken. Morgen weer een afspraak met de neuroloog, dus komt er ook niks van om nieuwe spullen te halen.

Donderdag is het de bedoeling om naar de dierentuin te gaan. Ik heb een rolstoel geleend, en een viend en ik gaan er dus even lekker een dagje uit.

Nu mijn kaartje. Het kan zowel voor een verjaardag zijn als bijvoorbeeld een felicitatie voor het behalen van een zwemdiploma.

 
 
Ik vind hem lekker vrolijk geworden zo en hij kan voor zowel een jongen als een meisje gebruikt worden. Ik hoop wel dat de dooi snel inzet, want ik vind het nu echt niet leuk meer.
Ik hoop snel weer wat meer te laten zien. Gelukkig schijnt ondertussen het zonnetje hier een beetje, dus het oogt al wat gezelliger buiten.
Fijne avond alvast. Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Dit leuke kaartje kan je eigenlijk best zelf gebruiken, want vanaf volgende week zullen het
    weer temperaturen boven het vriespunt zijn!
    Geen gladde voetpaden meer.
    Ik weet zeker dat jij hiervoor Hoera zal roepen!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    leuke kaart voo meerdere doeleinden te gebruiken..lief dat kikkertje..en krukken..voor mij werkte dat niet..ik heb een rollator..dan ben je toch wat stabieler...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Wat een lief kaartje. Doe je wel voorzichtig? Van mij mag het warm water gaan regenen, ik ben de sneeuw zo zat! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Sabine, leuke kleurtjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, vrolijke kaart en veel plezier in de dierentuin Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Wat een heerlijk lief kaartje is het geworden. En jazeker, voor een kind dat net zijn zwemdiploma heeft behaald is het echt een toppertje...
    Voor jou hoop ik dat het heel snel gaat dooien, en dan wel alles weg in één nacht, niet dat er nog dagen van die vieze blubber blijft liggen...
    Ik wens je een heel mooie verdere week, succes bij de neuroloog en heeeeel veel plezier in de dierentuin donderdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje zeg, lief hoor.
    En dan is dit weer nog lastiger als je
    met krukken loopt, balen hoor.

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vrolijk kaartje.
    Doe je wel voorzichtig met die krukken in de sneeuw.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen