maandag 15 april 2013

Eindelijk...

Eindelijk na weken kou was het dit weekend toch wel erg lekker weer. Ik heb zaterdag deels doorgebracht op een terrasje en gisteren bij de marathon wezen kijken.
Heerlijk met de zonnebril op de eerste echte zonnestralen wezen pikken.

Meteen is de wereld weer een stuk fijner en mijn armen zijn zelfs al een beetje verkleurd. Van mij mag het zo tot oktober blijven. Helaas was het vanmorgen weer een beetje grauw en is er zelfs al wat regen naar beneden gevallen. Maar net in mijn trui boodschappen wezen doen en dat kon gewoon dus de temperatuur is wel lekker.


Natuurlijk horen daar wat vrolijke zomerse kaartjes bij. Dit kaartje gemaakt met het vrolijke papier van Eline. Lekker fleurig zo met die vlinders. Wie wil nu niet zo'n leuk beterschapskaartje?


Het plaatje vond ik zelf heel mooi bij het papier passen en op deze manier ook weer een bedank kaartje in de voorraad.


Als laatste nog een stoere mannen kaart voor een verjaardag. Vond het plaatje wel lastig te combineren met het papier, maar uiteindelijk toch tevreden. Al is het donkergrijs in het echt toch wat lichter dan deze foto doet vermoeden.

Ik wens jullie een hele fijne week met fijne hoge temperaturen en een vleugje (veel) zonneschijn. Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Ik val eigenlijk in cliché, maar ik moet iedere
    keer het zelfde schrijven :
    ze zijn PRACHTIG, vooral het get well soon kaartje,
    de kleurtjes, de vlindertjes ...
    Ik wens je nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Valerie eens hoor Sabine, we worden een beetje eentonig, maar je kaarten zijn nu eenmaal prachtig, heerlijk complimentje toch?
    het is hier weer bewolkt, lekker weer om mijn huisje te doen en af en toe een berichtje versturen, fijne dag nog.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    ook ik zeg maar weer ze zijn prachtig, je mannenkaart vind ik wel bijzonder, met papier en knoopjes en leuk plaatje een echte mannenkaart gemaakt..super.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bovenste met die vlinders vind ik wel erg leuk ;-). Maar ik ben zelfs inmiddels ook wel erg gek op mijn vlinderponsen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaartjes Sabine, de bovenste is heel vrolijk, daar wordt je direct beter van! Je mannenkaart vind ik ook erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi SAbine, Je kaarten zijn stuk voor stuk weer superleuk! Wat heb je een leuke wimpel gebruikt voor de tekst bij de onderste twee. Hartstikke leuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen