donderdag 25 april 2013

Zomerse sterren?

Nadat ik de afgelopen dagen bezig ben geweest om mijn verjaardag te vieren, vandaag een nieuw blogbericht.
Nadat ik de zomerse bloemen had gemaakt, wilde ik ook nog iets met sterren. Een iets andere versie dus. Ook weer met het mooie papier van Authentique. Dat ik dat niet eerder heb ontdekt.


Eerst een vrij simpele versie gemaakt. Het papier is echt heel mooi en ook super onderling te combineren.


Een vrolijke versie met wat kleine sterren en knoopjes. Net als met de lintjes, ik heb er bergen van,maar gebruik ze veel te weinig.


Als laatste nog een blauwe versie. Ik vond dat honingraatpapier zo gaaf. Ik heb weer even genoeg verjaardagskaartjes liggen en ben bezig met een nieuwe babyserie. Die zullen jullie snel weer zien.
Volgende week een lege agenda dus lekker aan de slag.

Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Leuke serie kaartjes heb je gemaakt, sterren doen het altijd goed op een kaart... LEUK.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer prachtig mooi. Wat een heerlijke kleurencombinaties. Zo verrukkelijk zomers! Heel erg geslaagd vind ik ze...
    Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine, dus de rust is weergekeerd in je huisje?
    Je hebt 3 prachtige kaarten gemaakt, het papier is prachtig, de sterren vind ik leuk zo met de knoopjes erbij.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het papier is inderdaad geweldig leuk. Superkleuren! Ik vind je kaarten stuk voor stuk heel erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gave kaartje, zo lekker zonnig en mooi van kleur ook. Voor de onderste twee vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van sterren, knoopjes en het papier van Authentique... dus je zit voor mij al goed haha! Heel leuk gedaan, vooral de laatste spreekt me qua papiertjes uit het paperblock aan!

    BeantwoordenVerwijderen