dinsdag 9 april 2013

Zou het dan eindelijk...

Zou het echt waar zijn?Komt de lente er echt aan?Het was vandaag al duidelijk een stuk warmer buiten dan de vorige dagen, maar het regent momenteel hier in Rotterdam. Is niet erg, dan gaan de plantjes ook weer groeien zullen we maar denken. De verwachting is dat het zondag heel erg mooi weer gaat worden. Het zal mij benieuwen.

Ik heb weer de nodige kaartjes gemaakt en die wil ik jullie toch wel even laten zien.


Allereerst een beterschapskaartje die redelijk neutraal is. Wel weer wat meer gedaan met mijn lintjes.


Dit vrolijke opkikkertje is natuurlijk altijd goed. Leuk zo met dat bosje bloemen.


Ook nog een felicitatie kaartje gemaakt op aanvraag. Vond het blokje papier ergens achter in de kast. Dat terwijl de kleuren zo mooi bij elkaar passen.
Verder gebeurt er hier niet zoveel. Ga 2 keer per week naar de fysio en verder natuurlijk de gewone huis,tuin en keukendingen.
Ik wens jullie een fijne dag. Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Hallo Sabine, je kaarten zijn prachtig, mooie kleuren heb je bij elkaar gezocht, ik ben aan het opruimen, de heleboel uit gezocht, ik koop niks meer, ik kom dingen tegen, ik wist niet eens meer dat ik ze had, je dat is verzamelen, maar wij hebben ook zo,n leuke hobby, het sluipt er in.
    Hier miezert het ook, je hebt gelijk goed voor de plantjes.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Drie leuke kaartjes zijn het weer, mooi gedaan..Wij hebben de hele dag zon gehad en nu begint het te betrekken, waarschijnlijk komt er regen aan..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sabine, je kaartjes stralen de lente uit!
    Mooie kleuren combinaties.
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komend weekend kunt u genieten :-) Leuke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige kaartjes! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen