maandag 25 november 2013

Een beetje van alles wat

Wie bewaard die heeft wat, is het gezegde toch? Ik heb hier vier bakjes staan met voorgeknipte plaatjes en soms haal ik er dan ook nog eens wat uit. Want ja, alleen in een bakje laten zitten heeft niet zoveel nut. Ik heb er van de week een paar uit gehaald en gisteren ook weer. Ik kreeg namelijk nog een opdracht voor een aantal kaarten en het wordt anders qua tijd zo krap als ik nog allemaal 3d plaatjes moet gaan zitten knippen.


Niks mis met deze gezellige sneeuwman toch? En toch zat hij in dat bakje.  Het was wel even zoeken naar de juiste papiertjes die erbij pasten. Maar ik vind het een leuk kaartje geworden.


Dit was wel een nieuw plaatje maar ik heb hier het achtergrond malletje  uit de bak gevist. Ooit eens uitgesneden en er dan achter komen dat het toch niet zo goed past.  Maar hier kon het weer prima.


Dit vind ik zelf een hele leuke geworden. Vorig jaar dit idee gezien op Pinterest, maar ik heb zelf dit dorpje niet. Iemand bood toen aan wat van die huisjes te stansen en op te sturen, deze heb ik dus ook uit de stansjes bak gevist. Beetje inkt en een achtergrondje. Ik vind hem zelf heel gaaf geworden en ik hoop jullie ook.

Ik wens jullie een hele fijne week, liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer prachtig. Wat een heerlijke combinaties van kleurtjes en papiertjes. De ontvangers van deze kaartjes zullen weer heel blij zijn... Je bent weer heerlijk bezig geweest.
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig om plaatjes klaar te hebben liggen, je hebt er weer hele leuke
    kaartjes mee gemaakt !
    Een fijne en gezellige nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss en grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Ze zijn echt heel mooi, de laatste met het dorpje, heb ik ook, nog nooit gebruikt, maar zoals jij het verwerkt hebt, ziet het er prachtig uit en ook de andere 2 zijn schattig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaartje heb je gemaakt Sabine. Ik vind de eerste en de derde het mooiste geworden. Je hebt er al weer een paar klaar voor je kerstvoorraad. Groetjes, INGRID

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine ,wel leuk!!! Ze zijn alle 3 kei-leuk, super mooi hoor, niet aan twijfelen. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim om al wat plaatjes klaar te hebben, zal inderdaad best tijd schelen. Ik vind ze heel geslaagd en je laatste kaart met het dorpje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen