zaterdag 30 november 2013

Woodland christmas #3

Goedemorgen, vandaag nog maar eens een rijtje kerstkaarten. Ik kreeg vorige week nog een opdracht voor 20 kerstkaarten. Wel een beetje krap aan, maar het is gelukt. Ze gaan vandaag op de bus.
Maar ik had wel aangegeven dat ik wel redelijk veel "uiltjes"-kaarten zou maken, want er zit dan wat minder werk in qua knippen.
Gelukkig zat er ook nog wat in mijn 3d-bakje wat geschikt was, maar die laat ik een andere keer zien.
Vandaag dus weer een aantal kaarten met het Woodland-papier van Eline. En natuurlijk de leuke knipplaatjes erbij.


Ik vind het vosje ook erg leuk. En met een draadje en wat glimsteentjes is dit kaartje redelijk vlot klaar. Kwam er alleen achter dat ik geen merry Christmas stempel heb. Dit wat je hier ziet is een rub-on maar die zijn nu dus ook op. Zoveel kerstkaarten heb ik de laatste tijd gemaakt.


Hier had ik het plaatje al op het vierkantje geplakt en die heb ik verhoogd op de groene strook geplakt. Weer een touwtje, een groene dit keer met een belletje. Ik zou ook wel groene en gouden belletjes willen hebben, maar ik heb ze nog niet gevonden, dus als iemand het wel weet?


Ook het konijntje blijf ik erg schattig vinden, al vanaf deze op de geboorte-lijn verscheen. Eerst de mal uitgedraaid in rood karton en toen hem omtrokken met potlood en uitgeknipt. Geeft weer een heel ander gezicht. Ik vind ze erg leuk geworden.

Vandaag ga ik weer verder met de spulletjes voor de kerstmarkt. Ik ben bang dat ik anders tot in januari met kerstkaarten kom ;)
Fijn weekend. Liefs Sabine


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Sabine,
    Deze zijn ook weer prachtig! Je hebt weer heel mooie kaarten gemaakt!
    Maar even tussendoor ook nog eens 20 kaarten voor een opdracht? Wat knap! Heb je onderhand geen zere vingers van het knippen? Ik blijf het allemaal kunstwerkjes vinden.
    Succes vandaag met het werken aan de spullen voor de kerstmarkt,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten! Ook nog eens 20 tussendoor? Knap hoor, jij gaat als een speer! En het is nu eenmaal bijna kerst, dus al die kerstkaarten op je blog zijn helemaal niet erg hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal heel erg mooi geworden,
    dit is heel erg leuk papier hier voor !

    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven gewoon erg leuk Sabine, en het is helemaal niet erg als je steeds blijft komen met zo'n kaartjes, het is bijna kersttijd, dus wij zitten er zelf ook midden in. Het zijn ook allemaal papiertjes met lekkere warme kleuren. Fijn weekend groetjes, Ingrid .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal weer even leuk en vrolijk Sabine! Schattige plaatjes, mooie stansjes en dan dit leuke papier..succes verzekerd!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige plaatjes, ze staan erg leuk op je mooie warme kaartjes! Jeetje, even twintig kaartjes maken, knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Dat zou mij nooit lukken om in een korte tijd 20 kaarten te maken, ze zijn erg leuk geworden,mooie combi van papier en plaatjes..de mal op je laatste kaart heb ik , zó mooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle geode dingen in drieën word er wel eens gezegd, super kaarten mooie warme kleuren. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi papier en leuke plaatjes. Je hebt er erg leuke kaartjes mee gemaakt Sabine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are so cute & adorably festive. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen