zondag 22 december 2013

Van alles wat

Vandaag een post met verschillende kaartjes, sommige kaartjes maak je er maar 1 van en omdat ik mijn kerstkaartjes allemaal wil laten zien voor de kerst, moet ik toch een beetje opschieten. Dus elke dag een post.


Allereerst een ander kaartje dan anders. Ik vond die sneeuwpop helemaal geweldig, maar vond het lastig om er een kaartje omheen te bedenken. Uiteindelijk is dit het geworden en vind ik hem toch wel erg leuk. Maar kon er niet meteen een tweede uit krijgen dus dat plaatje is in de voorgeknipte bak beland en wordt er misschien volgend  jaar weer uitgevist.


Ook kwam ik dit plaatje van Eline nog tegen. Het is van een oudere serie en het was even zoeken naar de juiste kleuren maar uiteindelijk vind ik het wel een echt kerstkaartje geworden.


En een wat lichter kaartje. Het is niet goed te zien maar het achtergrond papier heeft blauwe sneeuwvlokken. Qua kleur tegenovergesteld van het plaatje, want die heeft witte.


Ook kwam ik deze kerstman in de trein nog tegen. Ook daar moest ik even zoeken naar de juiste kleuren maar ik denk dat het een prima kaartje is geworden.

Zelf ben ik gister weer achter de hobbytafel gekropen, maar ik kan voorzichtig wat plaatjes knippen maar meer dan dat nog niet. Ik knip dus rustig mijn bakjes vol om volgend jaar weer kaartjes van te maken.

Fijne zondag. Liefs Sabine



8 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten altijd zo bijzonder vanwege de mooie bij elkaar passende kleuren/dessins en daar ben je met de zwart/witte ook heel goed in geslaagd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Oh die bovenste vind ik mooi zeg. Is toch weer even heel anders dan de anderen...
    Doe maar lekker rustig aan jij, met je hand. Volgend jaar weer nieuwe kerstkaarten maken. Gelukkig heb je er nog een aantal liggen...
    Fijne zondag verder nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er allemaal weer heel erg gezellig uit !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er leuk uit.
    Fijne dagen toegewenst. Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine, wat prachtig alle 4, en als ik zou moeten kiezen word dat erg moeilijk omdat ze allemaal zo bijzonder zijn. Dan ging ik denk ik toch voor de Blauw / rode kaart met het meisje en jongetje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sabine, wat een hectiek in jou leven.
    Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je fijne en sfeervolle Kerstdagen gaat krijgen!
    En dan een nieuw jaar waarin ik je veel goeds toe wens!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer super, ik ben echt helemaal weg van je sneeuwpopkaart, wat een mooie kleuren..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen