zondag 16 februari 2014

Christmas Greetings

Goedemorgen, wat een wind he gisteren? Ik was heel enthousiast met een vriendin en de rolstoel gaan wandelen maar dat was voor haar soms erg hard werken om mij vooruit te krijgen. Maar vanmorgen hoorde ik al dat ze geen spierpijn had.
Ik heb vandaag weer verschillende kerstkaartjes voor jullie.


Allereerst een kaartje wat met een Die-cut vrij snel in elkaar zat. Al had ik wat moeite om de kleuren te combineren. Maar uiteindelijk best tevreden hiermee. Onder de kerstroos nog wat takjes en met wat plakparels heb ik hem afgemaakt.


Ook een kaartje met een plaatje van Docraft. Het papier en het plaatje paste prima bij elkaar en zelfs de kerst-tekst zat bij de plaatjes.
Ook hier weer een kerstroosje maar dit keer met een groen onderblaadje.


Als laatste een plaatje van Yvonne. Het papier is van Bo Bunny en paste er zo goed bij. Ik vind het ook echt een heel leuk kaartje geworden.

En zo had ik weer 3 kerstkaartjes klaar.
Ik wens jullie een fijne zondag. Liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Sabine, het bovenste kaartje vind ik ook prachtig klassiek. Is echt mijn smaak. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer mooi! Zou er bijna weer kerstkaarten van gaan versturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi geworden, ik vind de bovenste met het label prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat zijn ze superleuk geworden,ik vind de laatste zó mooi, prachtige kleuren, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer prachtig meid. Wat lief van je vriendin om met die wind een stuk met je te gaan wandelen. Voor haar een mooie krachttraining... hihi... Lekker hoor, om even uit te waaien...
    Fijne avond en heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabine
    Cindy en ik zijn zaterdagmorgen even naar de hobbywinkel geweest, Cindy moest me vast houden zo erg was de storm hier.
    Wat heb je schattige kerstkaarten gemaakt, zo leuk met deze plaatjes, ze zijn weer super geworden.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie kaartjes weer. Ik vind de bovenste het mooist!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen