zondag 13 april 2014

Stoer jongetje

Goedemorgen, vandaag weer een lekkere zonnige dag. Gisteren zijn we met de rolstoel lekker een heel eind wezen wandelen en toen was het ook al zulk lekker weer.

Ik heb weer 2 baby kaartjes voor jullie. Het zijn 2 compleet verschillende kaartjes, de enige overeenkomst is het "wolkje" waar de tekst op gestempeld staat. Maar onder het mom van dat er dingen opgemaakt moeten worden, vond ik deze wolkjes en wilde ik er iets mee doen.


Allereerst een kaartje voor een jongetje. Het papier had ik al een tijdje, maar veel te weinig mee gedaan. Ook had ik nog verschillende stickers erbij. Hier het T-shirtje van gebruikt. Het strookje achter het rondje vond ik al druk genoeg met alle pakjes en speelgoedjes, dus wilde er niet teveel bij doen. Al vond ik het wel weer erg leuk om al die glimsteentjes te gebruiken.



Het meiden kaartje is heel anders geworden. Deze olifant had ik een tijdje geleden al uitgeknipt en wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest doen. Het kon voor een baby kaartje maar ik vond dat het ook voor andere gelegenheden moest kunnen. Uiteindelijk is het toch een baby kaartje geworden. Ook hier het wolkje gebruikt, en in hetzelfde zakje als de wolkjes vond ik ook de vlindertjes die je ziet. Ik vond ze er super bijpassen dus heb ze ook meteen gebruikt.

Ik wens jullie een hele fijne zondag. Liefs Sabine

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Sabine,
    Ietsje stoer voor de jongen en zó schattig voor het meisje met mooie kleurtjes..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaartjes Sabine, super.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die weer gaaf gemaakt, mooie kaartjes ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er allebei prachtig uit.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen