dinsdag 24 juni 2014

Kerst sterren

Goedemorgen, wat was het spannend gisteren he. Maar gelukkig liep het goed af en hebben we opnieuw gewonnen. Ben benieuwd wat zondag brengt.

Maar ondanks al het voetbal-geweld heb ik toch 3 kerst kaartjes weten te maken.
Het is nog vroeg en het zonnetje schijnt lekker maar ik heb er nog zo'n 20 te gaan voor een opdracht en ik wil er zelf ook nog wel een aardig handje versturen. Kortom, ik moet ruim op tijd beginnen. Meestal maak ik er dan een paar en dan vind ik het wel weer even goed geweest en ga ik weer met gewone kaarten door.


Dit keer een idee van Pinterest wat ik tegen kwam, en wat ik wel heel mooi vond. Maar ja dan moet je er zelf nog wat van maken. 3 verschillende papiertjes bij elkaar gezocht, mijn sterren aan elkaar geplakt en 3 keer alle sterren uitgedraaid. Toen nog 3x de grootste als ondergrond en dan even een monnikenwerkje om ze allemaal weer passend in elkaar te krijgen.
Maar het is gelukt.
Het papier is van Bo Bunny. De stempel wilde ik op een sneeuwvlok plakken, want dat zat nu eenmaal ook in het papier. Was nog even passen en meten, maar ook dat is gelukt.


Ja en aangezien je dan 3 verschillende maar toch dezelfde sterren hebt, wilde ik ook meteen 3 kaartjes maken. Deze met een wat lichtere ondergrond zodat de ster er nog genoeg uitsprong.


En als laatste een heel ander soort kaartje. Het plaatje paste er prima bij en met een hele rustige achtergrond oogt het kaartje compleet anders.

Ik vind het weer leuke, verschillende kaartjes geworden. Er komen vast nog wel wat kerstkaartjes aan, want ik heb nu de smaak weer even te pakken.
Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Zalige kleurtjes Sabine ...
    Stuk voor stuk beeldig gemaakt ...
    Heb sedert gisteren problemen met mijn leeslijst ...
    Er komt telkens maar 1 blog op te staan en zo mis ik veel blogberichten ...
    Ik had het al gelezen bij andere bloggers ...
    Vind ik heel vervelend, kan er niet veel aan doen ...
    Gelukkig heb ik de jouwe wel kunnen zien ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Sabine!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, wel even wennen met relatief zo weinig kleur, dat zijn we van jou niet gewend ;-) maar daarom zijn ze niet minder mooi hoor!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    ze zijn heel erg leuk geworden, mooie kleuren van de sterren en de laatste met het plaatje vind ik ook erg leuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel iets anders, vooral de bovenste twee, mooi gedaan Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten Sabine, met een mooie sterstans.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Sabine en prachtige kleuren!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat papier is zo mooi! Leuk gedaan met de sterren. En lekker toch, dat je nu alvast een voorraadje kerstkaarten aan kunt leggen. Nu kan je nog lekker afwisselen met andere kaarten, als je de even wel of geen zin hebt in de kerst. Groetjes! Miranda P.s. Omdat Blogger zo vaak kuren heeft, heb ik besloten veel blogs niet meer via Google Friend Connect te volgen. Ik volg je vanaf nu gewoon via Bloglovin'. Deed ik al, maar dan weet je het als je een volger via deze blog mist. :)

    BeantwoordenVerwijderen