maandag 8 september 2014

100% kerstmis

Goedemorgen, wat boffen we toch met het weer van de afgelopen week. Natuurlijk zaten er ook wat grauwe dagen bij maar de temperatuur is toch echt niet slecht.
Ondanks dit mooie weer blijf ik gestaag kerstkaartjes maken.
Ik heb er vandaag 3 voor jullie. Ze zijn ook allemaal compleet anders.


Via een sketch op het Creatijd-forum kwam dit kaartje eruit. Leuk om te maken en weer eens iets totaal anders als wat ik normaal doe. En het uiltje blijft natuurlijk hartstikke leuk.


Dit is een kaartje wat ik probeerde na te maken van een pin op Pinterest, tenminste de inspiratie kwam er vandaan, maar het is totaal niet geworden wat ik voor ogen had. Nu is het geen stom kaartje maar nee, niet voor herhaling vatbaar.


Het laatste kaartje vind ik wel weer heel erg leuk geworden. Even een beetje goed opletten dat de strepen doorlopen, maar daar had ik ook een makkelijker papiertje voor kunnen kiezen.  Het touwtje zo vast zetten was ook nog even moeilijk maar het is uiteindelijk gelukt.
Het woord Kerst blijft ook prachtig zo. En meer heeft hij ook niet nodig.

Ik wens jullie een hele fijne week, liefs Sabine



11 opmerkingen:

  1. Drie prachtige kaarten, de eerste heeft mijn voorkeur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie is het weer geworden Sabine, ik heb een zwak voor uiltjes dus jij weet wel wat ik ga kiezen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie verschillende stijlen ...
    Maar wel heel sfeervol gemaakt ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke kerstkaartjes zeg! Prachtig :) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig Sabine, de eerste is mijn favoriet in deze serie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat vind ik ook, de 1ste met de banners en uiltje is super, fijn dat de productie goed vordert..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel erg mooi zeg... De laatste vind ik het allermooist...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie hele mooie kerstkaarten. Heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kerstkaarten groeien maar door en door Sabine, ook dit zijn weer drie prachtige kaarten.
    Liefs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer leuk om hier een kijkje te nemen,
    er staan weer mooie kaartjes op je blog ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn mooie kaartjes geworden, misschien als je bij de middelste het kleine vierkant een slag had gedraaid en op z'n punt had gezet, dan was het wat 'spannender' geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen