dinsdag 28 oktober 2014

Allemaal hertjes

Goedemorgen, hier gaat het kerstkaarten maken onverminderd door. Ik heb mijn hertjes dit keer gebruikt. Dat had ik nog niet zo veel gedaan dus ik vond dat ze wel weer aan de beurt waren.


Eerst maakte ik dit kaartje naar aanleiding van een sketch die ik ergens had gezien. Ik vind het niet het leukste kaartje, ik denk dat ik rustiger achtergrond papier had moeten kiezen. Maar ach, het is ook geen lelijk kaartje.


Dit kaartje vind ik zelf heel erg leuk geworden, de hertjes staan voor de bomen, het sneeuwt en de vloer is wit met sneeuwvlokken. Had de bomen erop uitgezocht, maar pas later zag ik de sneeuwvlokken en de witte ondergrond.


Hier nog een kaartje dat op dezelfde manier is opgebouwd. Ook weer de bomen maar het papier is wat minder sprekend. Athans, wie weet ziet iemand hier ook sneeuw in.

Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Sabine


9 opmerkingen:

  1. Heel sfeervol en lief met de hertjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo 'simpel', maar zó leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaartjes leuk Sabine !
    Ik ga voor de 2de..alles past zo mooi bij elkaar,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hertjes doen het altijd leuk,
    wat een toffe kaartjes weer ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo, wat zijn ze leuk met deze hertjes.
    Weer prachtig gemaakt Sabine
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Sabine. Super gedaan!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Ze zijn alledrie weer heel erg leuk, maar de tweede wint het hoor, die vind ik het mooiste... Maar ik ben toch blij dat het nog even duurt eer we echte sneeuw hebben hoor... De tijd gaat toch al zo snel...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen