dinsdag 21 oktober 2014

De laatste kerstrozen voor dit jaar

Goedemorgen, vandaag de laatste kerstkaartjes met deze grote kerstrozen. Ik kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen maar er zit nou ook niet zoveel variatie in.


Dit is het eerste kaartje. De tekst eronder zat bij het papierblokje en kon ik dus mooi gebruiken.
Dit keer met creme-kleurige plakparels.


Dit kaartje is wat lichter van kleur maar ik vind het nog steeds hele mooie kaartjes. Hier weer rode plakparels gebruikt. Ik hoop dat jullie het ook weer mooie kaartjes vonden.

Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. En of ... met die rode kerstrozen zijn het schitterende & sfeervolle kaarten ...
    Fijne dinsdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind beiden weer prachtig en stijlvol!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... en toch blijven ze mooi, het is echt een blikvanger op je kaarten, heel erg mooi,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, en dan moeten de echte kerstrozen nog komen... ze zijn weer heel erg mooi Sabine...
    Ik wens je een heel fijne namiddag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Prachtig die grote bloemen,
    hele mooie kaarten ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mij heb je er geen enkele keer mee verveeld Sabine, deze zijn ook weer schitterend. Met welke stans maak jij die schitterende kerstroos??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kerstkaarten Sabine. Heel chique en de bloem vind ik schitterend! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sabine
    Ik vind je kerstkaarten prachtig met deze bloemen, ook het papier is mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer prachtig hoor. Mooi papier in prachtige kleuren!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen