donderdag 13 november 2014

Van alles wat

Ik heb nog een poging gedaan om van al mijn knipvellen af te komen, dat gaat natuurlijk helemaal niet lukken maar daardoor heb ik wel weer 3 kaartjes die niet bij elkaar passen.

Het eerste kaartje is van deze schets afgekeken. Niet helemaal hetzelfde maar toch een beetje.
Het is weer eens wat anders.
En meteen een mooie manier om weer eens van wat papier restjes af te komen.


Met papier uit hetzelfde blokje maakte ik dit kaartje. Het 3d-plaatje was al een tijdje af maar er nog geen kaartje mee gemaakt. Het is heel ander papier maar het mintgroen en blauw komt goed overeen.


Ook dit lieve beertje lag in een bakje te wachten tot ik er wat mee ging doen. Met wat vrolijk kerstpapier en wat muziek noten papier is ook dit eenzame beertje gebruikt. En sterker, het kaartje is ook al geschreven. Maar dat geldt voor alle kaarten die ik nog had.
Fijne dag! Liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Ik heb het al heel vaak geschreven Sabine, je hebt echt onwijs leuk papier in voorraad en ook deze 3 leuke kaarten zijn daar weer het bewijs van. Lekker dat je plaatjes zo goed van pas komen, ruimt allemaal heerlijk op!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te zien hoe jij telkens mooie kaarten tovert ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    wat leuk deze serie, allemaal anders, maar toch helemaal in jouw stijl, fijn dat je bij de plaatjes bijpassend papier hebt gevonden..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie hele mooie kaarten, alle drie gemaakt met mooi papier en leuk plaatjes. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd vanalles wat, prachtig alle 3 maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de blauwe kaart met het eskimootje er op!!! Super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt Sabine, echt jou ding lekker met papiertjes frutselen, leuk hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Wat zijn ze weer mooi geworden zeg. Ik vind de eerste het allermooiste...
    Wat jammer dat het dit weekend zo nat is hè, maar we maken er toch maar het beste van...
    Ik wens je een heerlijk weekend, ondanks de regen...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Ik vind dit ook hele mooie kaartjes ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen