zaterdag 20 december 2014

Kerst

Goedemorgen, zo  horen jullie bijna elke dag wat van me, zo een week niet. Ik heb het de afgelopen week zo druk gehad dat het maken van een blogpost er bijna bij inschoot.
Maar vandaag ben ik er weer.

Ik heb 3 kerstkaartjes gemaakt. Opnieuw in een serie want ik kwam er natuurlijk nog wat tekort.


Het mooie woord Kerst van Marianne kwam mooi uit zo tegen de achtergrond. Ik heb alle kaartjes uit hetzelfde blokje gemaakt. Dat combineerde ook makkelijk.


Ik heb natuurlijk ook een rode gemaakt, met zo ongeveer het laatste papier uit het blokje.



En met de laatste restjes dit kaartje. Ik vind ze ondanks dat ze hetzelfde zijn, wel allemaal anders.

Ik ga zometeen naar de bioskoop, voor het eerst in jaren. Dus ook vandaag geen hobby-tijd, maar dat zal vast van de week wel goed komen.

Ik wens jullie een fijn weekend. Liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Mooi met al die gekleurde papiertjes bij elkaar!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    En welke film ben je wezen zien? Was het leuk...?
    Je kaartjes zijn in ieder geval weer helemaal geweldig...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie serie kerstkaarten Sabine. Heel vrolijk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Leuk om met de Kerst tekst een serie te maken, ze zien er allemaal toch net wat anders uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie kaarten weer Sabine!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen