donderdag 29 januari 2015

Beterschap

Goedemorgen, mijn beterschapskaartjes vliegen de deur uit en ondertussen ben ik zelf ook geveld door de griep. Er word dus momenteel hier weinig geknutseld, maar ik had nog 2 kikkerkaartjes in mijn archief staan.


Dit keer het leuke papier van Eline gebruikt samen met haar kikkertjes. De sketch zag ik toen voorbij komen op Pinterest maar had ik niet opgeslagen.


Het tweede kaartje precies andersom gemaakt en dan met een andere vorm banner en dit keer met een stitched circle.
Ik vind het leuke kaartjes geworden, en ik hoop jullie ook.

Nu hopen dat ik snel weer opknap zodat ik ook weer eens aan de hobbytafel kan gaan zitten.
Liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Leuke opkikkertjes heb je weer gemaakt. Je gaat maar door en je gaat maar door. Knap hoor!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sfeervolle kaartjes ...
    Opdracht 100% geslaagd ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je van harte beterschap,
    je beterschapskaartjes zijn heel leuk geworden,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Sabine, erg leuk de kikkertjes. Van harte beterschap meis, hoop dat je snel weer bent opgeknapt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee vrolijke kaarten Sabine.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt, beterschap!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn énig en als kikkerliefhebber word ik er weer blij van :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen