woensdag 30 september 2015

Sterkte #2

Goedemorgen, zoals ik van de week al zei had ik nog 2 condoleance kaartjes gemaakt.
Deze zijn wat strakker als de vorige maar ik vind ze niet minder mooi.
 
 
Het 3d plaatje krijgt weer alle aandacht maar wel weer een mooie tekststempel erboven. Ik vind deze zelf erg mooi want het is weer eens wat anders dan gecondoleerd of sterkte.
 

Dit plaatje vond ik lastig omdat er wel wat kleur inzit. De cirkel is een beetje beige achtig en dat zit ook in het etiket op de fles. Het mosgroen komt natuurlijk terug in de tekststempel en het randje rondom.
Het zachtroze zit hem natuurlijk in de banner achter de cirkel.
Ik vond dit persoonlijk de mooiste maar wel een lastige om te maken. Ik heb nog meer van dit soort plaatjes maar heb nu weer 4 kaartjes op voorraad dus dat is voorlopig weer even genoeg hoop ik.

Fijne dag, liefs Sabien
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Stijlvol!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sabine, nog 2 van die stijlvolle kaarten. Mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en chique zijn ze, dat vind ik voor dit soort kaarten toch vaak de mooiste optie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 prachtige kaarten Sabine, ondanks de afwijkende kleur heel stijlvol!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze zijn weer heel erg mooi, Sabine,
    leuk samengesteld,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker weten dat 4 kaartjes wel genoeg moet zijn !
    Ze zijn wel erg mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige stijlvolle condoleance kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen