donderdag 19 november 2015

Kerst #22

Goedemorgen, vandaag een korte blogpost met maar 1 kaartje. Ik heb het momenteel erg druk dus zelfs het schrijven van een blogpost schiet er dan bij in. Maar nu maar even de tijd genomen om een kaartje te laten zien.
 

Het papier had ik al wat langer en de die-cuts waren ook van Kaisercraft maar dan van een andere lijn. Ik wilde toch er wat mee doen dus het was even zoeken. Het achtergrond papier vond ik zo mooi maar erg druk. De lichtgroene doily pastte er super bij en dat maakte het ook wat rustiger.
Om het een niet al te rustig kaartje te laten worden zit er goud in en dat is op de foto moeilijk te zien, maar het is ook echt flitsend goud.

Ik hoop van de week wat meer tijd te hebben om wat blogposts te schrijven en ik wens jullie alvast een fijne dag. Liefs Sabine
 

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Sabine.
    Wat een mooie, warme kerstkleuren heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een hele mooie kerst kaart en de poinsettia is ook super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en warme kerstkaart Sabine! De lichtgroene dolly is een heel mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart. Heel mooi de doily onder de strook, en de poinsettia vind ik super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de wijnrode kleur en bloemetjes ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Sabine,
    de combinatie met de doily is super, leuk de gouden accentjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje Sabine...heel mooi dat rood met die gouden accentjes ...heeft een chique uitstraling...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart, mooi dp en de lichtgroene doily past er zeker mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren, heel mooi papier en dat resulteert in een hele mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart ,Sabine.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart,Sabine.Mooi designpapier en een hele mooie kerstroos.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart Sabine in die traditionele kerstkleurtjes. Goed idee om die lichtgroene doily te gebruiken om wat rust te brengen en zo komt de kerstbal ook mooi uit. Die gouden accentjes geven er een feestelijk accentje aan. Mooi gedaan...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een enorm verschil met je hippe en vrolijke kaartjes Sabine maar zo mooi met dat schitterende papier. Ik begon te typen en zag ineens dat Miranda hetzelfde had geschreven, ik ben het er dus helemaal mee eens hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen