dinsdag 15 december 2015

kerst #31

Goedemiddag, er lijkt maar geen einde te komen dit jaar aan mensen die je toch een kaartje wil sturen. Nou ik heb het opgegeven. De laatste 3 (tot nu toe) krijgen een gewoon kaartje.
Volgend jaar nieuwe kansen.
 
Maar voor nu heb ik nog wat gemaakte kaartjes.
 
 
Allereerst nog een kaartje met zo'n leuk vogeltje. Ik zag een soortgelijk kaartje hier.
Ik vind het jammer dat ik er niet meer kaartjes mee heb weten te maken, maar wie weet volgend jaar.
 

Het andere kaartje vond ik helemaal leuk. Ik heb de randjes van de kersrozen bewerkt met wat type-ex en de grote was al bewerkt met wat witte inkt. Ik vond de tekst kerstknuffels helemaal passen bij het plaatje en hij is dan ook verstuurd naar iemand die daar erg blij mee is.

Ik heb van de week nog 1x wat kaartjes en dan ga ik even op blogpauze, want ik kom er momenteel eigenlijk niet aan toe om wat te maken. Natuurlijk blijf ik wel bij jullie langskomen.

Liefs Sabine
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar telkens kerstkaarten te kort komen ... Groot gelijk dat je er drie een gekochte kaart stuurt want het neemt een hoop tijd in beslag om er drie zelf te maken. Deze kerstkaarten zijn super mooi en de tekst op de laatste kaart past inderdaad mooi bij het plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    ik ben ook gestopt met kerstkaarten maken voor dit jaar, alles wat ik vergeten ben, krijgt een gekochte..
    Ik vind je kaartjes weer heel mooi, vooral de 2de met de kerstrozen is echt super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine, het zijn twee leuke kaarten die je hier laat zien. Dat vogeltje blijft een leukerd en het plaatje op de kerstknuffel kaart is heel sfeervol vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaartjes, en die met die lieve birdie is mijn favoriet deze keer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    ik heb er ook spijt van dat ik het vogeltje niet meer heb gebruikt, maar er zijn nog meer mallen die ik veel te weinig gebruikt heb.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vogeltje is idd zo leuk, ik heb het niet en zit al een poosje te dubben van wel/niet aanschaffen maar straks komt er weer iets nieuws op de markt en zo gaat het maar door. Je 2e kaart is echt heel mooi met die schitterende bloemen en het leuke plaatje!! Blogpauze en toch langskomen.....je bedoelt van jou even geen kaartjes meer en even freubelstop???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine, wat leuk deze kaartjes. Je eerste kaart is erg leuk met de vogel en de mooie tekst. De tweede is wat warmer van kleur en ook heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 mooie kaarten,Sabine.De eerste met het schattige vogeltje.En de tweede met het leuke plaatje en de kerstroosjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Prachtige kaartjes Sabine, mooi vogeltje!!
    je 2e kaart vind ik supermooi qua kleur met schitterende bloemen!
    Een heel mooi plaatje en een mooi tekstlabel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sabine,
    Ja, daar is ook niet tegen op te werken natuurlijk. Ik maakte ook mijn kerstkaarten zelf, maar ik nam een mooie foto, zette daar wat tekst op en liet deze foto gewoon genoeg keer afdrukken. Hoe veel makkelijker kan het... maar ja, dat is dan wel mijn manier...
    Ik vind deze kaartjes ook weer heel leuk, vooral de bovenste... super.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn mooi, en wat een leuk vogeltje, daar kun je vast over denken... hoe je dat voor e volgende kerstserie gaat verwerken. De tweede is een plaatje! Hier ook gekochte kaartjes erbij, hoor. Anders wordt het echt te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart met het vogeltje vind ik heel mooi !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kerstkaartjes, heel leuk met dat vogeltje en die andere is ook heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie kerstkaarten, mooi zo'n grote tekst op je kaart. Ik heb ook gekochte kaarten verstuurd hoor, had er niet genoeg en er zijn ook mensen die een zelfgemaakte kaart helemaal niks zegt dus die krijgen een kant en klare.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. twee hele mooi kaartjes!!!
    Ik heb zelf dit jaar voor het eerst ook gewone kaartjes gestuurd, het lukte mij dit jaar niet om alle kaartjes zelf te maken, dus je hebt groot gelijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ja ik heb mijn mooie kaartje ook gehad, waarvoor mijn dank :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie kerstkaart Sabine. Ik had er ook niet veel gemaakt. Volgende jaar maar weer :) Hele fijne gezellige kerstdagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen