woensdag 20 januari 2016

Chloe Stem

Goedemorgen, ik had het al gezegd dat er nog meer condoleance kaartjes aankwamen. Dit keer heb ik 2 kaartjes gemaakt met de Chloe Stem van Memory Box. Ik vind het een hele elegante bloem.
 
 
Allereerst heb ik een kaartje zonder tekst gemaakt. Ik heb de bloem op een stukje melkpapier geplakt. Niet teveel poespas erbij verder want het kaartje is verder al druk genoeg.
 

Het tweede kaartje heeft wel een tekststempel en dat is weer eens een andere dan ik normaal gebruik. Ik vind het wel een prachtige tekst. Hier met een combinatie van wat kleine restjes papier.

Ik heb ondertussen een operatiedatum binnen. Op 29 januari word mijn galblaas verwijderd en dan hoop ik in de tijd erna volledig op te knappen. Mijn lijf knapt na de prednison kuur nog niet heel hard op dus wat extra rust kan geen kwaad.

Liefs Sabine
 
 

17 opmerkingen:

  1. Mooie rustige kaarten met een mooie tak, heel stijlvol!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie stijlvolle kaarten. Succes met de operatie. Hopelijk knap je snel weer wat op.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaarten, ja deze stans blijft mooi !
    Sterkte met de operatie !
    Beterschapskaart ontvangen?
    Mail me je adres.

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Memoryboxstans is zo mooi en vooral zoals jij hem hier op het grijze papier hebt verwerkt Sabine!
    Dat je niet heel hard opknapt heeft wellicht ook te maken met de galblaas die er uit moet, als die ook verdwenen is gaat het je vast een heel stuk beter na de herstelperiode! Geen leuk begin van 2016 maar wat moet dat moet he Sabine!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaarten,Sabine.De stans is super.Sterkte met de operatie en beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvol!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    een op handen zijnde operatie is nooit leuk, maar misschien gaat het wel een stuk beter met je, als de galblaas verwijderd is..
    Je beterschapskaarten zijn heel mooi geworden, leuke stans heb je gebruikt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook heel mooi met het bloemensilhouet, ik heb deze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie condoleance kaarten Sabine en mooie papier heb je gebruikt.
    He gelukkig dat je de datum eindelijk weet wanneer die akelige galblaas er uit gaat.
    Sterkte ermee en zal aan je denken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee super mooie en stijlvolle condoleancekaarten Sabine! Wat fijn dat er een datum is geprikt om jouw galblaas te verwijderen! Leuk is het absoluut niet en ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe! Hopelijk genees je snel en knap je weer op als de galblaas is verwijderd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat de operatiedatum bekend is, dan kun je daarnaar toe leven.
    Ik duim voor je dat je daarna lekker opknapt.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Heel erg stijlvol.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad heel stijlvolle kaarten Sabine, ik heb zelf ook zo'n soort stans die ik graag voor dit soort kaartjes gebruik. Sterkte met je operatie! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie condoleance kaarten. De cirkels zijn mooi gedaan en een mooie tekst.
    Fijn dat je nu de operatiedatum weet. Alvast heel veel sterkte en hopelijk knap je daarna snel weer op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach gossie Sabine, moet je onder het mes, dat heb ik even niet meegekregen, maar ik heb het ook zo druk.
    de operatie is gelukkig al snel, dan zal je wel opknappen, het valt ook niet mee voor je.
    Dat je dan toch de kracht hebt om nog twee stijlvolle condoleance kaarten te maken, goed van je hoor.
    Sterkte voor de komende tijd.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sabine,
    wat heb je een mooie kaartjes gemaakt. Altijd fijn om in voorraad te hebben vind ik. Ik hoop dat je niet al te zenuwachtig bent voor de operatie. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige condoleancekaarten.
    Alvast veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt na de operatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaarten. je hebt een volger erbij. sterkte met de operatie..groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen