dinsdag 23 februari 2016

Kerst #33

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes. De eerste 4 zijn daarmee een feit. Opnieuw heb ik de leuke plaatjes van Yvonne Creations gebruikt.


Ik vond dit hondje zo schattig. Ik wilde graag mijn gekleurde taartkleedjes weer eens gebruiken en dat was hier een mooie combinatie. Hierdoor springt het er echt mooi uit vind ik.


En een iets ander kaartje. Ik ben begonnen met een nieuwe 100 items in 100 dagen verwerken op het forum van Creatijd. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik een hoop dingen gebruik waar ik normaal niet zo snel aan denk, maar ik heb op dit kaartje een poes, polkadots, ribbelkarton en twine verwerkt. Dus het haalt me ook deels uit mijn comfortzone. En toch is het echt een kaartje gebleven waar je volgens mij aan ziet dat hij van mij is.

Liefs Sabine

20 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaartjes, de onderste is mijn favoriet!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn allebei 2 schatjes.. leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kerstkaartjes Sabine, heel mooi papier en mooie plaatjes en labels!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer snoepies van kaarten Sabine, de plaatjes van Yvonne lenen zich er mooi voor, de kleuren mooi gecombineerd.
    Dank je wel voor de tip van het Studio Light papier, soms vul ik maar wat in, je kan echt niet alles onthouden,,ik zou er een papiertje bij moeten doen, héél attent van je, ik heb het gelijk aangepast hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hondje is inderdaad heel erg schattig en die kaart vind ik dan ook de mooiste van de twee, maar de andere is ook leuk hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kerstkaartjes Sabine....de onderste is mijn favoriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker weten dat het echte Sabientjes zijn, schattige plaatjes en gaaf papier!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Sabine,
    de eerste is echt helemaal in jouw stijl..de 2de is ook gaaf met het ribbelkarton!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om even weer twee sfeervolle kerstkaartjes te zien ...
    De creatie met het ribbelkarton vind ik schitterend ...
    Een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten heb je weer gemaakt Sabine.
    leuk om eens andere materialen te gebruiken, wie weet wat we allemaal nog te zien krijgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 schitterende kerstkaartjes Sabine...dezelde stijl maar toch heel verschillend...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettende lieve kertkaartjes heb je gemaakt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee schatten van kerstkaarten Sabine! Leuk he om op deze manier uit je comfortzone te komen en te ontdekken wat je nog meer allemaal kan ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om eens iets anders te proberen, het ribkarton en twine zijn hier heel leuk! Het zijn weer mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo goed ken ik je nog niet om te zeggen dat ze herkenbaar van jou zijn, maar wat ik wel weet is dat ze heel erg leuk zijn! Heel mooi gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele leuke kerstkaarten. Maar die met het poesje is super, zo leuk met het ribbelkarton en twine.
    Leuk dat je zo uit je comfortzone probeert te komen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kerstkaartjes, echt helemaal jou stijl.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee mooie kaartjen,Sabine.Schattige plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze alletwee heel erg mooi maar die 2e met het ribbelkarton vind ik echt helemaal super. Wat is het dan fijn als je eens uit je comfortzone gaat en zulke mooie kaarten maakt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen