woensdag 27 april 2016

'N jaartje erbij

Goedemorgen, vandaag heb ik weer een kaartje om te laten zien. Ik heb nog heel veel voorgeknipte plaatjes liggen en omdat ik weer wat verjaardagskaartjes heb verkocht moet er toch iets bij komen. Ik heb dus verschillende kaartjes gemaakt met die plaatjes. Ik laat vandaag de eerste zien.


Een stoere mannenkaart. Het was even zoeken naar de juiste kleurencombinatie want je wil wel dat het plaatje alle aandacht krijgt die hij verdiend.
Door het rode vlak springt hij er nu echt uit. Het DP is weer een samenraapsel van verschillende merken en restjes.

Wat plakparels en meer had hij niet nodig.
Ik wens jullie een fijne koningsdag, ik zou gaan handbiken maar ik duik straks maar achter mijn hobbytafel want ik had niet veel zin om elke keer een bui op mijn hoofd te krijgen.
Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Hij racet bijna van het kaartje af! Wat een mooie combi van plaatje en kleuren.
    Ik blijf ook lekker bij de kachel en ga freubelen.
    Hier is ook bijna alles afgezegd.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie mannenkaart met een leuk plaatje, altijd heel gewild zo'n motor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stoere mannenkaart ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf met die stoere motor Sabine en weer toffe kleurtjes!! In december was het 14 graden en liep ik in mijn trui te wandelen, nu kom ik de deur echt niet uit!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    leuke en stoere kaart heb je gemaakt met dit plaatje..
    handig als je een voorraadje hebt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vrolijke stoere mannenkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje ziet er prima uit zoals jij het hebt gemaakt Sabine....leuke kleurtjes!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, stoere mannenkaart. Leuke kleuren en papier combinatie. Het is inderdaad weer om gewoon lekker binnen te blijven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mannenkaart,Sabine.Stoer plaatje en leuke kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super stoere mannenkaart Sabine! De racewagen is een leuk detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Heerlijk weer om te freubelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit mannenkaartje Sabine...lekker stoer en leuke kleur..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt wederom weer wat moois gemaakt Sabine. En met prachtige kleuren.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen