zondag 8 mei 2016

Van harte gefeliciteerd

Goedemorgen, ik ben ondertussen terug uit Deurne maar dit is nog een ingepland bericht, zodat ik nog een beetje kan bijkomen vandaag.
Ik heb weer 2 Studio Light kaartjes voor jullie.


Dit was het eerste kaartje wat ik maakte. Het plaatje is 3D opgebouwd en echt heel mooi en fijntjes. Met alle extraatjes die er bij zitten kan je je kaartje aankleden. De 2 lege vaandels zaten er ook bij. En dan is het even zoeken naar stempels die je erop kwijt kan. Maar dat lukte zo prima.
Wat plaksteentjes mochten natuurlijk niet ontbreken.


Dit kaartje was eigenlijk bedoeld voor een rechthoekig kaartje. En die heb ik gewoon niet. En ja die kun je heel makkelijk zelf maken maar ik weet ook dat ik niet zo netjes snijd en vouw, dus ik heb hem gewoon omgebouwd naar vierkant.
Het achtergrond papier is van Joy en het groen met witte is van FF, van een heel oud blokje wat hier prima bij paste. 
Ook hier 2 lege banners gebruikt die ik bestempeld heb.

Ik vind het echt hele lieve kaartjes geworden waarvan ik verwacht dat de ontvangers er ook blij mee zullen zijn.

Liefs Sabine

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt, vind vooral de 2de heel leuk!
    Ben benieuwd hoe het in Deurne was..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei de kaartjes zijn heel erg leuk Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie vogelkaarten,Sabine.Hopelijk was het leuk in Deurne.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen