donderdag 23 juni 2016

Opkikkertjes

Goedemorgen, vandaag 3 opkikkerkaartjes met echte kikkertjes. Van de 3 is er nog maar 1 in de voorraad dus dat schiet niet zo op. Maar goed dat ik van kaartjes maken hou.

Het zijn verschillende kaartjes geworden. De kikkertjes heb ik een keer gekocht op een beurs en nu voor het eerst gebruikt. Het papier komt uit een blokje van Studio Light en is zo lekker werken omdat het allemaal zo goed op elkaar afgestemd is.


Met hetzelfde papier maakte ik ook deze kaart. Een andere sketch en met wat andere plakparels. Ik vind deze ook erg leuk geworden. Dat heb je wel eens, dat de ene sketch beter uitpakt dan de andere.


Dit kaartje is compleet anders. Lekker vrolijk en met wat papier van de action. Wat bloemetjes gebruikt want dat zou ik proberen te blijven doen.
Kortom weer een stapeltje kaarten voor mensen die wel een opkikker kunnen gebruiken.
Fijne dag, liefs Sabine

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig Sabine, daar knapt een mens gelijk van op.
    Leuk met de kikkertjes, mooie papiertjes, weer 3 topkaarten.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuke kikkertjes! Het papier van de eerste twee kaarten vind ik prachtig, leuk gecombineerd met het geel. Alle drie heel leuke kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke opkikkertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opkikker kaarten, daar word je blij van.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om een opkikker kaartje te ontvangen.....jij hebt er drie prachtig gemaakt Sabine..heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke serie opkikker-kaarten Sabine. Vooral die onderste met die vrolijke kleurtjes vind ik lief. Altijd leuk om te versturen en te laten weten dat je aan iemand denkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal even anders en allemaal heel erg leuk
    Mooie kleurtjes bij elkaar. Een kaartje krijgen is altijd fijn. Tegenwoordig is het dikwijls digitaal en merk dat men het zeer waardeerd om per post een persoonlijk kaartje te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    leuke opkikker kaartjes heb je gemaakt, de kikkers zijn grappig, ik vind vooral de laatste met het rode stippeltjes papier erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3 schitterende opkikkerkaartjes Sabine... altijd gemakkelijk om ze in voorraad te hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk zeg! Die kikkertjes ken ik niet, maar ze zien er schattig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Dit zijn echte opkikkers voor de ontvangers.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes Sabine! Dat Actionpapier herken ik, prima blokjes en helemaal mijn kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes Sabine! Dat Actionpapier herken ik, prima blokjes en helemaal mijn kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen