maandag 11 juli 2016

Kerst #46

Goedemorgen, vandaag weer een kerstkaartje. Het is een eenvoudige kaart die ik heb gemaakt met een houten sneeuwkristal van de Action. Vorig jaar eens gekocht en er nu de eerste kaart mee gemaakt. Ik gok dat ik er nog wel meer mee ga maken want op deze manier kan ik makkelijk wat meer kaarten maken en ook wat designpapier gebruiken dat ik anders lastig vind om te combineren.


Ik heb de sketch eenvoudig gehouden zodat hij helemaal tot zijn recht komt. Ik vind het een leuke kaart geworden en het is een goede manier om meteen van je papier restjes te komen. De cirkel heeft een stikrandje dus meteen hoef ik hem dan niet te matten.

Ik wens jullie een fijne week toe, ik ga vandaag een stertocht lopen. In de week voorafgaand aan de vierdaagse van Nijmegen, lopen er mensen vanuit het provinciehuis van de verschillende provincies naar Nijmegen toe omdat het dit jaar de 100e editie is. Ik ga zelf de eerste 5 km ongeveer zelf rollen met de rolstoel en de rest word ik geduwd. Ik heb er zin in.
Liefs Sabine

5 opmerkingen:

  1. Leuk met die grote sneeuwvlok!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n blikvanger op je kaart, mooie papiertjes gebruikt..Veel plezier met de stertocht! ik hoop dat het droog blijft!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf deze sneeuwkristal op je kaart Sabine, succes met de voorloper van de vierdaagse, je bent een kanjer hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart vind hem erg mooi, succes met stertocht.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Veel plezier met de stertocht, vast een hele happening.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen