vrijdag 15 juli 2016

Kerst #47

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten. Het is er 1 met een plaatje wat uit de voorraad komt en 1 die ik heb gemaakt met de ponsen van de Hema.


Allereerst die met het plaatje wat al wat langer in het bakje zat. Ik heb het papier van MD gebruikt hierbij. Het houtmotief erbij vond ik erg leuk. En vervolgens leuk en gezellig rood. De banner is gesneden uit een soort brei-motiefje.  Nog wat plakparels maakte het helemaal af.


Met hele andere kleuren maakte ik ook dit kaartje. De inspiratie kwam bij Maria vandaan. Ik heb een andere achtergrond gebruikt maar verder verschilt mijn kaartje niet veel. Ik vind het een hele leuke kaart en ik zal er vast ook nog wel een rode variant in gaan maken.

Zo rustig aan krijg ik steeds meer kerstkaarten maar er moeten er nog een flink aantal bijgemaakt worden.
Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaarten weer mooi Sabine, héél verschillend allebei, maar weer zo prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel verschillende kerstkaarten Sabine, qua stijl én uitstraling maar beide mooi gemaakt. Leuk hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor, die kerstkaarten van jou! Ik heb er totaal geen zin in! Deze twee zijn weer mooi, en inderdaad heel verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer mooikes Sabine!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral die met de huisjes vind ik super mooi. Wat een sfeervol plaatje.
    Fijne avond Sabine,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    2 hele mooie en totaal verschillende kerstkaarten, ik ben fan van de 1ste, mooi plaatje en prachtig papier gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige...heel verschillende kaarten Sabine....wat mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij gaat maar stug door met de Kerstkaarten, knap hoor, ik kan er zelf de inspiratie nog niet voor vinden maar moet er binnenkort toch ook mee aan de gang.
    Ze zijn allebei weer mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf deze kerstkaarten weer. Als je zo doorgaat heb je in korte tijd een hele stapel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen