woensdag 24 augustus 2016

Een kaartje omdat....

Goedemorgen, vandaag heb ik weer 2 kaartjes voor jullie. Dit keer geen kerstkaarten. Krijgen jullie al afkickverschijnselen? Ik heb maandag 4 kaartjes weten te maken. Met 2 verschillende blokjes DP. Vandaag de eerste 2.


Ik maak niet zoveel scrapkaarten maar vind het wel altijd leuk om te doen. Ik heb een voorbeeld gezocht op mijn pinterest account en daar vervolgens mijn eigen draai aangegeven.
Het handige van dit kaartje is dat hij voor alle doeleinden gebruikt kan worden. Een lekker vrolijk kaartje zo met het turquoise en geel.


Meteen ook maar een verjaardagskaartje gemaakt. Hier 2 verschillende maten sterren voor gebruikt en verschillende papiertjes. Voordeel van voor en achterzijde bedrukt papier is dat je zo lekker makkelijk kan combineren.

Ik vind ze weer erg leuk geworden. Vandaag ga ik naar een vriendin om daar morgen te gaan zwemmen. Is voor mij 4 jaar geleden dat ik voor het laatst gezwommen heb dus dat is ook wel bijzonder. Nu kan ik niet echt meer zwemmen want de coordinatie van mijn benen is erg slecht maar met dat warme weer is koud water ook wel erg fijn.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes! Ook turquoise vandaag bij jou!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaartjes zijn lief en vrolijk ...
    Geniet samen met je vriendin ...
    Heerlijk in het frisse water met dit warme weer ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit gaat je ook goed af, ze zijn allebei erg mooi geworden en leuk dat je afwisselt! Hoop dat je lekker kon afkoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten heb je gemaakt, de kleuren matchen perfect..
    Lekker dat je morgen kunt zwemmen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Super kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, Sabine.Veel plezier met het zwemmen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartje in mooie kleurtjes Sabine....gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen