vrijdag 5 augustus 2016

Kerst #49

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes voor jullie. Uit de voorraad had ik nog 2 voorgeknipte 3D-plaatjes liggen en op mijn buro lag er nog een vierkante mal. Die heb ik uiteindelijk samen gecombineerd.


Het paars-blauwe plaatje bezorgt me elke keer een beetje hoofdpijn want hoe moet ik dit nu combineren. Hier heb ik opnieuw het blokje van Bo Bunny voor gebruikt. Daar zitten verschillende blauw en paarstinten in. Het vierkante achter het 3D-plaatje is uit het blokje wat bij deze serie hoorde van Yvonne Creations. De mooie woord-stans komt hier weer prachtig uit.


Ook dit kaartje is een rommeltje qua DP. Dit keer wat rustiger achtergrond papier maar het houtnerf-motief heb ik ook hier terug laten komen. Het woord winterwensen in tweeën geknipt zodat het mooi onder het plaatje past. Wat plakpareltjes en dan zijn er weer 2 kerstkaarten klaar.

Ik ga zo eens een berg administratie weg werken en hoop dat ik dan ook nog wat tijd heb om achter de hobbytafel te duiken.

Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Het is je toch prima gelukt om de plaatjes en het dessinpapier goed te combineren. Het zijn leuke kaartjes geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch knap dat je het hele jaar door zo enthousiast die mooie kerstkaarten kunt maken. En deze zijn ook al weer zo mooi geworden.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer leuk geworden. Mooie koele kleuren. Ik hoop dat je door de berg heen bent gekomen. Wat een werk hè? Altijd maar voor ons uitschuiven... Wie weet ben je nog achter je hobbytafel gedoken.
    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    het zijn 2 hele mooie kaarten geworden, leuke plaatjes, die paarsige kleur is inderdaad moeilijk..het houtnerf papier past er top bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine, wat een superleuke kaarten! Allebei! Yvonne plaatjes zijn altijd zo leuk! Fijn weekend. Groetjes, Cindy
    P.S. waarom doe je niet mee bij de challenge van het Hobbyjournaal. Daar kun je een leuk prijs winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje!
    EN ik zie geen rommeltje aan DP hoor ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Makkelijk als je nog wat 3d-tjes op voorraad hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen