donderdag 15 september 2016

Kerst #57

Goedemorgen, vandaag weer een kerstkaartje. Het is een plaatje wat al wat ouder is. Ik heb het mooie papier van Maja gebruikt.


Mijn nieuwe mal heb ik 4 keer uitgestanst en de helft onder de mal geplaatst. Het maakt het een hele chique kaart vind ik. De tekst vind ik er ook mooi bij passen.
Met wat plakpareltjes was het kaartje af.

Afgelopen zaterdag heb ik in Waalwijk de 80 van de Langstraat gerold met de handbike. 80 kilometer. Ik ben om 20.00 gestart en om 8.18 op zondagochtend ben ik gefinisht. Het was echt heel gaaf om te doen. Ik ben hier anderhalf jaar voor aan het trainen geweest en het ging beter dan verwacht. Weinig nalast gehad maar wel heel trots.

Deze foto is gemaakt door de krant vlak na de start. Wij rolstoelers mochten vooraan starten. Heel fijn want dan hoeven we niet zo te dringen.


Dit is in de ochtend op ongeveer dezelfde plek maar dan om te finishen. Een goede vriendin stond er als verrassing op mij te wachten met haar dochters.


Na de finish kreeg ik heel lief van de 2 vriendinnen 2 bossen bloemen en een derde bos stond thuis op mij te wachten.


Mijn beloning. Vorig jaar ook geweest maar toen werd ik geduwd met de rolstoel dus dit jaar kreeg ik alleen dit 2tje. Maar ik ben er wel heel blij mee.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om een klein stukje mee te krijgen van dit deel van mijn leven wat ook erg belangrijk voor mij is. Ik vond het geweldig om te doen en hoop het volgend jaar nog een keer te herhalen. Maar goed, ik leef zo ongeveer bij de week dus we zien het wel.

Liefs Sabine


10 opmerkingen:

  1. Met de hitte is jouw mooie kerstkaartje welkom ...
    Nog prachtiger is jouw sportieve prestaties ...
    Schitterend dat je spontaan in de bloemetjes wordt gezet ...
    Van mij krijg je alvast een dikke knuffel ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Sabine...SCHITTEREND!!
    en gefeliciteerd met je prachige sportieve prestatie....wat een doorzettingsvermogen heb je en dan zo onthaald worden door je vriendin is helemaal geweldig...HEEL KNAP VAB JE!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart, Sabine.Mooie mal.Gefeliciteerd met deze knappe prestatie.Wat een leuke foto's.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hele mooie beetje chique kerstkaart Sabine. Mooie kleuren zo bij elkaar.
    Wat een prestatie heb je neergezet, geweldig. Natuurlijk mag je daar fier op zijn en ik vind het juist heel leuk dat je dit met ons wilt delen. Complimenten hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prestatie, top!!!
    En natuurlijk ook weer een leuk kaartje...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    geweldige prestatie heb je geleverd, super..fijn dat je vriendinnen stonden te wachten..Ook je kerstkaart is weer heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mens wat ben jij toch verschrikkelijk sportief! Ik heb er heel veel bewondering voor en natuurlijk lezen we dit graag, is toch ook heel leuk om dit met anderen te delen, ik heb er diepe bewondering voor hoor!

    Je kaartje vind ik heel mooi, eerlijk gezegd vind ik die plaatjes altijd zo flets en zou ik niet weten wat er mee te doen maar zoals jij het hebt gedaan komt het plaatje heel goed tot z'n recht en is het een heel mooi geheel geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prestatie Sabine....van harte gefeliciteerd....ik heb heel erg veel bewondering voor je!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen dat ik je kaartje ontzettend leuk vind!

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Sabine, mooi papierook.
    dat ik je een kanjer vind om je prestatie, da wist je al hè.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen