vrijdag 11 november 2016

Congratulations

Goedemorgen, vandaag weer iets anders dan een kerstkaart. Ik had nog een kaartje gemaakt met een action-blok. Het is een lekker vrolijk kaartje geworden.


Een kaartje voor een verjaardag. De bloemen in de hoeken zijn er los bij geplakt. Natuurlijk wat plakparels en de vierkantjes zijn verhoogd opgeplakt. Het paste net op mijn kaartje maar ik wilde er niet teveel vanaf snijden want het waterverf effect vond ik zo leuk.

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Een heel vrolijk kaartje met lieve kleurtjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijke kaart !
    Mooi papier trouwens !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke kleurtjes, mooie kaart.
    Jij ook een fijne dag!

    groetjes van ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt vrolijk in deze heerlijke zomerse kleuren. Laat het maar weer zomer worden...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke, vrolijke kaart Sabine. Lekker ter afwisseling...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Super vrolijke kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    ook ik vind je kaartje heel mooi en vrolijk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen