zondag 13 november 2016

Kerst #76

Goedemorgen, ik ben het maken van kerstkaarten nog niet zat. Ik heb nog 3 kaartjes gemaakt met de leuke plaatjes van Yvonne Creations.
Ik heb ze gemaakt met heel verschillend papier dus er komen ook heel verschillende kaartjes uit.


Het eerste kaartje heeft een hele rustige achtergrond met de muzieknootjes. Alles gemat op mosgroen papier wat er goed bij past.


Bij de wibra kocht ik laatst niet alleen het koperkleurige papier maar ook dit blokje met vrolijke papier. Het is weer eens wat anders. En op de foto lijkt het niet zo maar de achtergrond achter de vogeltjes paste er prima bij.


Ook vond ik mijn blokje weer terug van studio light. Hiermee heb ik het laatste kaartje gemaakt. Hier de stempel geembost. Het blauw spat er lekker vanaf. En zo zijn er weer 3 kerstkaartjes klaar. Na helweek had ik er weer 68 klaar. Er zit nog wat in voor de verkoop waarbij ik verwacht dat ik er nog wel 20 kwijtraak. Ik ontkom er dus waarschijnlijk niet aan om niet iedereen een kaartje te sturen wat zelfgemaakt is. Maar goed, dat is dan maar zo.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer erg leuk gemaakt. Niet iedereen waardeert een mooie zelfgemaakte kaart. Die krijgen van mij een gewone kaart. Ik hoop dat je er heel veel verkoopt.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit zijn weer schatjes van kerstkaarten Sabine, leuk hoe je iedere keer bijpassende papiertjes er bij weet te zoeken.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    ze zijn stuk voor stuk heel leuk, mooie plaatjes en het papier past perfect,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie super leuke en warme kerstkaarten Sabine! Wat zijn die vogeltjes schattig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    leuke serie heb je zo
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer 3 prachtige kerstkaartjes Sabine...heel mooi designpapier en die leuke plaatjes passen er zooooo perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn alledrie weer erg mooi maar dit keer is de middelste mijn favoriet, zo leuk die kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten Sabine, ik hou van lekker felle kleuren, bij jou spatten de kleuren ervan af. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie weer Sabine....ik vind het bovenste kaartje helemaal te gek!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie serie kaarten weer! Altijd erg leuk als je een blokje papier vindt dat goed pas bij de plaatjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige serie gemaakt, Sabine.
    Prachtige kleuren.
    het blijven leuke plaatjes van Yvonne.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen