vrijdag 16 december 2016

Bedankt

Goedemorgen, vandaag een bedankkaartje. Ik sport al ruim 2 jaar bij dezelfde sportschool en op de donderdag blijven we altijd met een groepje wat hangen, drinken nog wat thee en kletsen even bij. Nu hadden ze daar ook gevraagd om kerstkaarten en die verkoop liep echt super. Een van de dames had er ook wat aan haar moeder gegeven. Omdat ze de kaarten zo leuk vond en het zo stoer vond van mij dat ik ondanks mijn beperkingen nog 2x per week in de sportschool zit kreeg ik een doos met heerlijke bonbons.

Hartstikke lief natuurlijk en helemaal niet nodig, maar ik wilde natuurlijk wel een kaartje terug sturen. Nu ben ik niet zo van de vintage kaarten maar het is een dame op leeftijd dus ik wilde niet een te modern kaartje sturen.


Het papier komt uit een vergeten blokje wat een beetje onhandig formaat heeft. Ik kan er ook geen 12x12 cm papier uit snijden. Alles moet over de lengte gesneden worden. Maar het paste wel erg goed bij dit plaatje. Natuurlijk nog wat bloemen erbij en een stempeltje met bedankt. Ook wat plakparels.

Ik geniet nog dagelijks van de bonbons, heerlijk. Ik hoop dat dit kaartje net zo in de smaak is gevallen als de bonbons bij mij. Liefs Sabine

13 opmerkingen:


  1. Mooi kaartje,
    en leuk dat plaatje hoe het opgebouwd is ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat lief van je Sabine....leuk kaartje!
    Groetjes en geniet van je bonbons!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een warm gebaar van jou dat geapprecieerd wordt ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bedankkaart !!!!
    Geniet van de bonbons !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke bedankt kaart heb je gemaakt,
    mooie vintage uitstraling heeft je kaart..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je die bonbons kreeg en wat lief dat je er zo'n mooi kaartje voor maakte. Ik hou wel van een beetje vintage en ik vind dit dus een heerlijke afbeelding.
    Fijne avond Sabine,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig roze vintagekaartje Sabine, mooie kleuren bij elkaar gekozen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk vintage kaartje heb je gemaakt Sabine....en dan nu lekker snoepen af en toe van die heerlijke bonbons...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje geweldig mooi.
    Geniet nog lekker van de bonbons.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Sabine. Hele leuke kaart, die zal vast in hele goede aarde zijn gevallen! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief gebaar van beide kanten.
    Mooie kaart heb je gemaakt voor een oudere dame, dat kan ze vast wel waarderen.
    Nu maar flink door sporten na al die bonbons.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een leuk gebaar van beide kanten! Mooi is je kaart, die zal zeker op prijs gesteld worden door de dame voor wie je hem maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je als bedankje gemaakt Sabine. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen