donderdag 22 december 2016

Kerst #87

Goedemorgen, vandaag 2 kerstkaarten die ik geembosst heb met de leuke stempels die ik heb gekocht bij het kruidvat begin september. Ik heb ze nog niet veel gebruikt, maar ze zijn handig voor snelle kaarten.





Met deze kaart ben ik begonnen. Ik gebruikte het leuke papier van Studio Light. Jammer dat ik het blokje niet meer op de kop kan tikken. Ik heb het met rood glitter embossingpoeder gemaakt. Het is slecht te zien op de foto maar wel erg leuk in het echt.


De tweede kaart heb ik gemaakt met zilver embossingpoeder. Hier al het papier gemat op zilverkleurig papier. Het papier is een blokje van de Wibra. Lekker vrolijk en met veel glitters.

Ik vind het twee leuke kaarten en ik zal er vast nog wel meer maken in het nieuwe jaar. Want dan begint het gewoon weer van voor af aan.
Liefs Sabine


13 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie kaartjes Sabine. Ik ben ook nog steeds druk bezig voor de kerst en heb er al weer een aantal klaar voor volgend jaar ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer prachtig Sabine. Net even wat minder kerstig en dat is ook wel weer leuk.
    Heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Die stempel ligt nog steeds nieuw in mijn stempeldoos te wachten....Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stempel Sabine,
    leuk met heat embossing, het zijn leuke kaarten geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempel heb je gebruikt , helemaal mooi weer !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaartjes Sabine!!
    Fijne feestdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch altijd mooie kaarten!
    Via deze weg wil ik je heerlijke kerstdagen toewensen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn 2 hele leuke kerstkaartjes Sabine, inderdaad heel mooi designpapier.en wa heb je die ronde stempels leuk gedaan met die heatembossing
    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Je hebt de stempels mooi afgewerkt met de embossing, geeft het net iets extra´s.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen