woensdag 28 december 2016

Sarah en Abraham

Goedemorgen, vandaag ben ik er weer. Ik heb de laatste tijd ook wat verjaardags- en beterschapskaarten verkocht dus de meeste bakken zijn leeg hier in huis. Ik mag er dus hoognodig wat bijmaken.
Ik ben begonnen met dezelfde sketch als ik een in dit blogbericht heb gebruikt. En vrij vlot rolde er dan 2 kaarten uit mijn handen.
Soms moet je het jezelf ook niet moeilijker maken dan nodig.


Ik ben begonnen met dit Sarah-kaartje. Het papier komt uit een heel oud blokje van Authentique waar nog wat velletjes in zaten. En in het kader van alles opmaken werd het dit kaartje. Het gefeliciteerd komt dan ook uit een restje roze wat er ook in dit blokje zat.


En met dezelfde sketch maakte ik ook een Abraham-kaart. Dit keer met het papier van SL. Ook hier komt het gefeliciteerd uit een restje maar paste er prima bij. Met wat plaksteentjes werden beide kaarten afgewerkt.

Deze 2 kaarten waren het eerste resultaat van een middagje kaarten maken. Aan het einde van de middag had ik 5 kaarten erbij. Dus dat was een goed begin. Ik hoop er zo nog wat bij te maken en dan vanmiddag een stukje handbiken, het is nu nog wat mistig en ik hoop dat dat nog optrekt.
Fijne dag, liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Twee super leuke kaartjes Sabine....jij bent al weer begonnen om je doos vol te krijgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie feestelijke kaartjes Sabine, prachtig kleurrijk en leuke plaatjes van Abraham en Sarah!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    hier is het vandaag ook somber weer..
    Het zijn 2 hele leuke kaarten geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Leuke plaatjes en vrolijke kleuren, dat kunnen we vandaag wel gebruiken met dit weer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kaartjes, Sabine.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    wat een prachtige kaartjes. Nog 2 jaar en dan mag ik me ook sarah noemen. Gelukkig duurt dat nog eventjes ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen