dinsdag 7 februari 2017

Sterkte

Goedemorgen, alweer nieuwe kaarten. Ik heb er op de laatste wandeltocht weer een aantal verkocht en vooral de beterschaps/sterkte kaarten gaan erg hard. Ik heb er dus een aantal alweer bijgemaakt.


Dit schattige vogeltje komt uit een decotime-boek van de Action en het achtergrond papier heb ik zelf toegevoegd. Het is een deel van MD en de kleine strook is van Maja. Het bloemetje past er in het echt nog wat beter bij dan hier op de foto. In het bordje heb ik sterkte gestempeld, waardoor dit kaartje voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden.


Ook dit kaartje komt uit een decotime boek. Het papier wat erbij gebruikt is, komt uit een kruidvatblokje. Ik vond het groen en paars wel erg mooi combineren zo. En aangezien ik aan het einde van het jaar voor een deel door mijn voorraad heen wil zijn, lukt het goed op deze manier.
Ik maak een hoop kaartjes en dan word de voorraad vanzelf kleiner.

Ik vind ze erg mooi geworden en ik hoop jullie ook. Liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Het eerste kaartje is stijlvol, het tweede kaartje mooi van kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartverwarmende kaartjes ...
    De boodschap erop geeft veel steun ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei heel lief en mooi gemaakt Sabine. Dan zie je toch maar weer hoeveel moois je nog op voorraad hebt hé? Mooi voornemen hoor en wij genieten mee ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zeker mooi geworden !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten! Dat vogeltje is inderdaad prachtig!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    leuke kaarten met prachtige plaatjes, ik ben helemaal weg van je 2de kaartje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer twee hele leuke kaartjes gemaakt Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een topkaarten Sabine, mooie kleuren en plaatjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn deze kaartjes weer Sabine, leuk dat je ze zo snel verkocht krijgt...en ja dan moet je nieuwe maken...maar dat lukt jou heel goed zo te zien!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes, zo kom je vast wel door al je papier heen. Je verjaardagskaartjes zijn ook leuk, geweldig die roze met de flamingo's. Poeh, wat heb je van het weekend een eind gehandbiked, knap hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zekers zijn het hele mooie kaartjes!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij kom jij wel door je voorraad heen, je bent goed bezig! Ook dit zijn weer twee mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen