donderdag 9 maart 2017

Bijna kant en k(l)aartje

Goedemorgen, vandaag 1 kaartje. Ik kwam van de week per toeval op het blog terecht van bijna kant en klaartjes. Dit is een blog die ons probeert uit te dagen om de boekjes die we allemaal wel hebben liggen eens te gebruiken met wat meer fantasie. Nu volg ik nooit de boekjes klakkeloos, maar ik vind het wel erg leuk dat ze er een uitdaging van heeft gemaakt.


Dit is mijn kaartje geworden. Ik had niks meer in de voorraad zitten dat een beetje algemeen was, dat je aan iemand dacht.


Het origineel zoals de kaart bedoeld was zie je hier links boven. Het was een rechthoekige kaart, en die gebruik ik al niet.


Hier is hij nog wat duidelijker te zien, maar zag je niet zo goed meer dat hij rechthoekig was.
Ik vond het wel een leuke uitdaging en ze kan nog wel wat volgers gebruiken. Neem eens een kijkje.

Ook heb ik op advies van Rosina een buddy gemaakt voor het embossen.

Gewoon een panty gevuld met talkpoeder en dat een keer of 4/5 dubbel gedraaid en er weer overheen gehaald.
Makkelijk om te maken. Nu nog flink gaan testen natuurlijk.
Ik wens jullie een fijne dag, ik ga niet naar de sportschool vandaag, nog erg veel spierpijn van de proefles Pilatus van afgelopen dinsdag.
Liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Hoe bedoel je dat met de buddy Sabine? Nog nooit van gehoord.
    Je hebt er een mooie eigen draai aan gegeven...leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze kant en klare kaartjes maak ik ook zo graag ...
    Altijd mooi en met een beetje eigen fantasie een toppertje ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje met mooie zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw versie is mooi!
    Altijd fijn als je ontdekt dat je het zelf ook kan maken, zoals je buddy.
    Ik plaats deze maand ook nog iets bij Renate. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Sabine.Je hebt er een leuke eigen draai aan gegeven.Prachtige kleurtjes.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Sabine...leuk zo een geupdate versie...
    en leuk dat je zelf een buddy gemaakt hebt... en nu gaan testen .... ik ben benieuwd of je er tevreden over bent...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    ik heb ook een zelfgemaakte buddy, werkt prima..leuk hoe je een andere draai aan een kant en klaar kaartje hebt gegeven..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je de uitdaging aan gaat. Je hebt er een fantastische eigen draai aan gegeven.
    Dank je voor je deelname.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk idee van Renate he? Ik ben ook al bezig geweest. Jouw kaartje is erg leuk! En zo komen we toch van de oude spullen af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje en altijd leuk als je er zelf een eigen draai aangeeft. Probeer ik ook altijd. Maar wat is een buddy?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart geworden, leuk om zo'n kant en klare kaart mooier te maken. Je winterkaartjes zijn ook mooi geworden. Ik heb maar even opgezocht waar zo'n buddy nu voor diende want ik had geen idee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga dat challengeblog ook eens opzoeken. Leuk idee. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt. Geef je spieren maar even de rust die ze nodig zijn.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen