maandag 22 mei 2017

Geslaagd

Goedemorgen, vandaag weer een blogberichtje van mij. Een aantal van jullie zeiden ook dat wat tijd voor jezelf nemen goed is, maar juist het kaarten maken is echt een ontspanning naast al het sporten. Gelukkig heb ik weer wat weten te maken en mag ik zo ook nog even aan de hobbytafel schuiven.
Ik heb 3 kaarten gemaakt voor als iemand geslaagd is. Ik gok dat ik ze 10 juni allemaal wel kwijt raak, en zo niet gaat hij gewoon weer in de bak voor volgend jaar.

Yvonne Creations bracht vorig jaar een nieuw geslaagd knipvel uit en ik heb er meteen een aantal gekocht. Ik heb er nu 1 helemaal opgeknipt en er 3 kaarten mee gemaakt.


Ik ben begonnen met dit kaartje. Ik vond het leuk om er dan ook Hollandse kleuren bij te gebruiken. Het past goed bij de vlag en maakt een vrolijk geheel.


Natuurlijk voor het tweede kaartje ongeveer dezelfde kleuren gebruikt. Al had ik misschien een iets rustigere achtergrond moeten kiezen, maar ja wilde ook niet teveel restjes overhouden.


Dit kaartje is heel anders qua kleuren en dat komt natuurlijk ook gewoon omdat het uiltje heel anders is. Hier past geen rood/wit/blauw papier bij. Hier ook wat papier van MD gebruikt, zo haal je nog eens iets uit de oudere voorraad.

Misschien maak ik nog wel zo'n knipvel maar dan met compleet andere kleuren. Eerst straks eens wat verhuiskaarten maken want daar had ik er ook nog maar 1 van.

Ik wens jullie een fijne week en geniet van het zonnetje. Ik rijd vanaf donderdag de Rolstoelmeerdaagse, en ik hoop natuurlijk dat ik dan ook mooi weer heb.
Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes! Die moet je toch wel kwijt raken.
    Veel plezier met de rolstoelmeerdaagse!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    De kaarten met het rood/wit/blauw zijn super, maar de andere uil maakt er echt een feestje van.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie toppertjes Sabine ...
    Een fijne zonnige week ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie en hopelijk hoeven ze niet je voorraaddoos in.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat komt er weer aan natuurlijk, kinderen die het eindexamen gehaald hebben. Leuke kaarten maakte je ervoor! En ja hoor, kaarten maken is heerlijk ontspannend, helemaal mee eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaartjes Sabine, ik vind de rood/wit/blauwe wel de leukste,
    veel plezier met de rolstoel meerdaagse,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie prachtige geslaagdkaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie mooie geslaagd-kaartjes, het rood/wit/blauwe papier past er wel heel leuk bij. Het roze uiltje hoop ik voor mijn dochter te kunnen gebruiken. Je vorige twee kaartjes zijn ook mooi, de eerste is super van kleur en de rondjes.
    Mooi weer ga je zeker krijgen tijdens de rolstoelmeerdaagse, veel drinken hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen