zondag 16 juli 2017

Proost

Goedemorgen, ik ben ondertussen in Nijmegen. Ze hebben mijn handbike op tijd gerepareerd gekregen. De rolstoel is helaas een ander geval maar die kan in ieder geval gebruikt worden. Er zijn onderdelen besteld en als het goed is word er uiteindelijk een andere rolstoel opgemeten. Maar de komende tijd ga ik gewoon genieten.

Ik heb uit de bak met voorgeknipte plaatjes deze gehaald. Ze zijn alle 3 van Marianne Design.


Ik vond de plaatjes erg leuk en ik wilde het gecombineerd hebben met wat oudere lijnen papier en een beetje mannenkaarten van maken.


Ik had in China  deze bladeren-mallen gekocht en daar zaten ook deze leuke wijnranken bij. Ik vond ze er echt goed bij passen zo. Ik heb de tekst met donker groen er op geembosst.


Nog een iets ander kaartje. Een stukje papier is van Maya en de rest komt uit de de restjes-bak.
Ik vind het zelf erg leuke kaarten geworden, goed voor een man maar ook een vrouw kan deze kaarten waarderen denk ik.

Liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Heel veel plezier in Nijmegen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk geworden. Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal zijn ze erg leuk geworden. En kan prima voor een man en vrouw, hoor. En begrijp ik het goed dat je in Nijmegen bent? Voor de vierdaagse? En dan met een andere rolstoel? Geniet in elk geval!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    wens je veel succes met de Vierdaagse..het zou mooi weer worden..
    Leuke kaarten heb je gemaakt, de takjes van Ali doen het goed!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie prachtige kaarten voor de wijnliefhebber en geschikt voor zowel man als vrouw. Fijn dat je handbike gerepareerd is, heel veel plezier en succes in Nijmegen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 Mooie kaarten,Sabine.Succes in Nijmegen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen