woensdag 2 augustus 2017

Fijne verjaardag

Goedemorgen vandaag weer een verjaardagskaartje van mij.
Ik ben weer veilig terug uit Delden gekomen zaterdag maar nog even geen puf om een blogpost te schrijven.
Ik ben op dinsdag gestart met de 50 km. Helaas door aanhoudende problemen met de rolstoel overgestapt op de tweede dag naar de 30 km. Wel de tocht gewoon verder uit weten te rijden. Met lange dagen en korte nachten was het erg gezellig.


Dit is de medaille die ik verdiend heb

En onderweg kregen we zowel een zonnebloem als gladiolen waarmee we zijn binnengehaald tijdens het defile. Erg leuk om mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar. Nu even bijkomen maar vanmiddag vertrek ik voor een paar dagen naar Engeland want mijn vrienden gaan dit weekend 100 EM lopen en ik ga mee voor de verzorging.

Maar goed, nu mijn kaartje, want daar komen jullie voor.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een plaatje uit een action boek. Het papier komt uit verschillende blokjes. Ik wilde het een niet al te donkere kaart maken dus de achtergrond is bewust wat lichter gehouden. Het is wel echt een mannenkaart geworden.

Ik wens jullie een fijne dag toe, ik ga kijken of ik nog wat post krijg ingepland voor de komende tijd. Al zag ik dat ik niet veel kaarten meer heb om te laten zien.

Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je geslaagde 4 daagse !
    Mooie kaart Sabine !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je de vierdaagse weer volbracht hebt, weer een hele prestatie. Zo te lezen krijg je niet heel veel tijd om bij te komen.
    Mooie mannenkaart heb je gemaakt, lekker stoer plaatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige medaille Sabine, een hele klus maar je hebt het maar mooi geklaard.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk plaatje ook.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed zeg! Ik vind het een top prestatie. EN nu nog naar Engeland voor de verzorging. Jij bent ook van alle markten thuis.
    Je kaartje is weer heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Sabine en gefeliciteerd met je verdiende medaille.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere mannenkaart.
    Gefeliciteerd met medaille, ik vind het echt een topprestatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doorgezet, goed van je! van harte met je behaalde prestatie. Gaaf kaartje laat je ook zien. Iets voor een echte bierliefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen