dinsdag 5 september 2017

Kerst 2017 #19

Goedemorgen, vandaag opnieuw 3 kerstkaarten. Bij de action lagen van de week de eerste kerstspullen alweer in de schappen en daar haalde ik deze leuke schud-plaatjes vandaan.
Ik heb er 3 kaarten meegemaakt.


Alle drie volgens dezelfde sketch maar wel met ander papier. Ik heb de sterren 2 keer gestanst en het plaatje erin geplakt. Ik heb het afgemaakt met wat plakpareltjes


Deze schattige pluto heb ik gecombineerd met papier van de action. Het is papier van vorig jaar maar past hier heel goed bij.


En met hetzelfde papier heb ik deze kaart gemaakt. Lekker gecombineerd met het roze wat ook in het schudmateriaal zit. Ook hier wat plakpareltjes en zo zijn er weer 3 kerstkaarten af.

Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Tis toch wat ... nu al kerstspul! Maar ja, zo kon jij wel deze twee gave kaartjes maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 super leuke kerstkaartjes Sabine...leuk gedaan met die sterren en heel leuk ook die schud emblies...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie en leuke set kaarten ...
    Fijne avond ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, ik zag ze vanmorgen ook liggen, zijn stickers die je op de kaart hebt geplakt, mooie kaarten zijn het geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 Mooie vrolijke kaarten heb je gemaakt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De plaatjes heb ik ook zien liggen Sabine en jij hebt er echt geweldig leuke kaarten mee gemaakt. Mooi om ze zo als middelpunt van een ster te gebruiken, zo zijn het echte blikvangers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk!! Ik ga morgen naar Action...gevaarlijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Zo mooi met dit achtergrondpapier.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en vrolijke kaarten geworden,Sabine.De stickertjes zijn erg leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en handig die kant en klare schudplaatjes. Ik ben Disney fan dus deze spreken me zeer aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen