dinsdag 19 december 2017

Groetjes

Goedemorgen, vandaag wat kaartjes om iemand zomaar een kaartje te sturen.
Er was vraag naar wat wandelkaartjes voor als iemand een bijzondere prestatie had geleverd.
Nu was het lastigste nog om plaatjes te vinden met schoenen erop maar het is gelukt.


Ik heb de kaartjes simpel gehouden. Ik vind het woord groetjes zo gaaf met die 2 laagjes over elkaar die lekker afsteken.  Dit kaartje een beetje in mannelijke kleuren.


Met dezelfde sketch maar dan een beetje meer vrouwelijke kleuren. Het papier is van SL, van het bovenste kaartje trouwens ook. Beide kaartjes zijn al verkocht, dus binnenkort maar weer eens wat van deze kaarten maken.


Ik heb er ook een wat algemener kaartje mee gemaakt. Het papier is van de Action. Het is een heel groot blok en ik gebruik het weinig. Maar dat is zonde want het is mooi papier.

Fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Het zijn weer drie toppertjes ...
    Fijne Feestdagen 🌟 Sabine ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sabine! Vaker dat blok gaan gebruiken ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....drie hele leuke kaartjes Sabine......die met de schoenen zijn erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie hele leuk en mooie kaartjes heb je ervan gemaakt. Die kaartjes met die schoenen zijn zeker goed gelukt en ze vielen in de smaak bij de koper zo te lezen.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je zulke schoenen hebt gevonden en de groetjesstans is een vd leukste (en ik heb hem niet eens😢)!
    Jouw hobby betaalt zichzelf met al die succesvolle verkopen, leuk Sabine!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de Groetjes stans wel en nog nooit gebruikt. Jij maakte er mooie kaarten mee, leuk zijn de schoenen plaatjes,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaartjes zijn dit weer Sabine...een prachtige tekststans is dat...Die is nog niet in mijn mandje gevallen, vik ond die altijd aan de grote kant...maar zie hier bij jou dat die toch heel mooi uitkomt zo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes Sabine! En ik denk dat jij in de goede hoek zit, wat ik vraag tussen de 75 cent en 2 euro voor de kaartjes die niet persoonlijk zijn...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De schoenenplaatjes zijn super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen