maandag 25 december 2017

Kerst 2017 #50

Goedemorgen,  ik beloof dat dit echt de laatste post in 2017 is met kerstkaarten met houten figuren. Volgens mij lijken ze allemaal op elkaar, ondanks verschillende sketches en ander papier.
Dit zijn allemaal verschillende kaartjes maar goed, dat ruimt wel een beetje op in mijn map. Er zitten nog steeds ruim 100 kaarten in. Ik wens jullie allereerst een hele fijne 1e kerstdag. Fijne dagen gewenst natuurlijk. Ik zit bij een vriendin en wij vieren kerst samen.


Deze hoofden zijn zelfs nog uit 2016 maar ik had er nog 2 liggen. Beide gemaakt met wat restjes papier die ik nog had liggen van Echo Park. Meteen maar opgemaakt, dat ruimt ook weer een beetje op.



Deze twee harten zijn geplaatst op een heel oud blok dat ik ooit eens bij Pipoos heb gekocht. Ieder jaar grijp ik er wel een keer naar. Maar het is een 30x30 blok en dat ligt ergens anders dan mijn 6 inch blokjes. Dus ik vergeet ook vaak dat ik het heb. Maar ik vond het er zo goed bij passen door de hartjes in het papier.



Nog 2 rendieren kwamen voorbij lopen. Ik heb er nog steeds een paar want ik heb vorig jaar alle rendieren gekocht die ik kon vinden. De eerste op papier wat uit mijn restjesbak kwam en het onderste rendier op het papier van de hartjes.


Ik heb ook nog wat sterren met een bontje liggen. Ik heb er maar weinig gebruikt dus wie weet komen die volgend jaar veel voorbij. Hier een labeltje bijgeplakt dat ik nog had liggen.


Op het laatst nog een kerstboompje met een soort houtstempel erin. Het waren er 6 maar ik heb alleen van de eerste een foto gemaakt. Dit omdat het natuurlijk als snel donker is in de avond en de verkoop zo snel ging dat ik kaarten maakte en ze meteen inpakte om mee te nemen. Maar goed, de andere 5 zijn met dezelfde sketch en papier gemaakt.

Liefs Sabine

5 opmerkingen:

  1. Leuke reeks. Mijn voorkeur gaat naar de kerstboom, dan de hartjes en dan de rendieren. Je gebruikte heel wat papier op. Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sketches, mooie kaartjes, ik ben nog steeds helemaal weg van de rendieren,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zoals gewoonlijk weer helemaal prachtig Sabine.
    Alvast weer een aantal op voorraad voor de volgende kerst nietwaar?
    Heel fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie heb je weer gemaakt Sabine.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaartjes heb heerlijk rond gekeken op je blog en ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen